Mitä pelkäät kuollakses?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jalkaruusua ja moderointipolitiikasta valittamista. En vain tiedä, kumpaako enemmän.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Itse en pelkää mitään. Ei ole syytä. Koskaan. Rakas Italialais-Suomalainen perheeni, sukuni. Pidämme aina yhtä :p Asioihin puututaan aina ja puolustetaan tarvittaessa vaikka henkensä uhalla... :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Ai niin... Terve vain iskä! Tiedän et luet Foorumii! :p
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Itsehän luotan kybällä kasakkasukuuni sieltä jostain. Heti tulla päräyttävät hevosilla kera miekoin, jos tarve vaatii. Ja onpa mun kummitäti sukua (tai oli) Ruottin kuninkaallisille. Ehkäpä sieltäkin suuntaan löytyy apua Madde varmaan kyykyttäisi isäpappansa avulla ihan kaikki...ihan siis kaikki...hihihihih...ja unohtaa ei sovi myöskään engelsmannisukua. Ne on merenkyntäjiä kaikki ja vanhaa piraattisukua.

Mainitsinko vielä muuten viikinkejä. Nekin on sukua.

Terkut vaan kaikille kasakoille, ruottin kuningaallisille, engelsmannihuligaaneille ja viikingeille. Täällä sitä ollaan, eikä juurikaan retostella.

Soon moro!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Oma sukuni on alkoholisteja, linnakundeja ja kirvesmiehiä täynnä.

Ei pelota oikeestaan mikään sen erityisemmin. Paitsi pimeä tietysti....Hui!!
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Itse en pelkää mitään. Ei ole syytä. Koskaan. Rakas Italialais-Suomalainen perheeni, sukuni. Pidämme aina yhtä :p Asioihin puututaan aina ja puolustetaan tarvittaessa vaikka henkensä uhalla... :thumbup:
Jotekin mulla olikin sellanen olo, että teli mieli pitsaaaaaaaa


Joku fruttidimaaaare olis ihan maukas :eek:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Joku fruttidimaaaare olis ihan maukas :eek:
Itellä tuli ensmäiteks mieleen toi Pizza Perluskooni

---

Niin ja oma sukunihan koostuu toki palkkasotureista, Totenkopf-jermuista, Spesnatzeista ja SOE-kommandoista. Hurjaa menoa sukukokoukset.. verissäpäin tapellaan kaikki kaikkia vastaan. Viiminen pystyssä on suvun päämies ja kaikin puolin kovin jätkä. :ahem:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös