Mitä peset pesukoneella?

Mitä peset pesukoneella?

• Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .

burb

.
Mitä peset pesukoneella?

Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
En osaa käynnistää astian- tahi pyykinpesukonettamme, joten nyrkkipyykiks ja käsin tiskaamisekshan se menis, jos mä alkaisin moisia aktiviteetteja harrastelemaan. Parempi vaan jättää nuo puuhat osaaviin käsiin ja keskittyä itse juomaan kaljaa.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En osaa käynnistää astian- tahi pyykinpesukonettamme, joten nyrkkipyykiks ja käsin tiskaamisekshan se menis, jos mä alkaisin moisia aktiviteetteja harrastelemaan. Parempi vaan jättää nuo puuhat osaaviin käsiin ja keskittyä itse juomaan kaljaa.
Komp muuten, paitsi tiskikoneen osaan käynnistää. Täyttää en kuulemma sitä osaa. Pyykinpesukonetta en ole koskaan elämässäni yrittänytkään käyttää.

Estate

Well-known member
Ei ole omassa taloudessa astianpesukonetta, joten hirveästi ei jää arvailujen varaan, mitä laitan puhdistumaan, kun täytän pesukoneen.

En kyllä vanhempien luona asuessakaan käyttänyt astianpesukoneesta termiä pesukone, vaan tiskikone on vakiintunut sanastooni.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei ole omassa taloudessa astianpesukonetta, joten hirveästi ei jää arvailujen varaan, mitä laitan puhdistumaan, kun täytän pesukoneen.

En kyllä vanhempien luona asuessakaan käyttänyt astianpesukoneesta termiä pesukone, vaan tiskikone on vakiintunut sanastooni.
Kompsailen tätä.

Archie

Well-known member
Kaikki pesukoneistetut kohteet tietenkin..

oldez

Well-known member
Pesukoneella pestään luonnollisesti moottorit ja varaosat.

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
tiskikoneella tiskit ja pyykkikoneella pyykit. Sanasta pesukone tuli kuitenkin eka mieleen pyykit, eli niitä sit kuitenkin varmaan...

Thunder

Vihan aiheuttaja
Korkeakoulussa olen usein pettynyt lihapulliin. Ovat aivan märkiä ja omituisen makuisia. Jos olisin kysynyt keittiöltä, niin ne olisivat varmasti vastanneet:

"Joo, meillä pyörykkäkone hajosi, joten päätettiin käyttää pesukonetta. Emme tosin ole muistaneet tyhjentää pesuaineista, siksi lihapullat maistuvat olemattomilta. Unohdimme ennen pesua tyhjentää pesukoneesta kaikki jarruviivaiset kalsarit, mutta onneksi ne kalsarit täyttivät mehevän aromin lihapulliin ja korotimme hintaa eurolla. Koska me maistoimme niitä ja ne olivat niin parhaita kuin me ikinä saatiin valmistettua!" *Nyökyti nyökyti*

Ei muuta kuin sitten kauhean nestemäistä ketsuppia ruoan päälle ja kysymys perään, vastaus: "Joo, me suodatettiin kaikki tamppoonit siihen vajaaseen ketsuppiin makua täyttämään." Iso hymy ja hampaita tyhjä koko rivi.