Mitä supervoimia sinulla on?

burb

.
Mulla on ainakin nämä:

- supervoimat
- sen että näkee X-säteitä
- luotiliivit
- iso kikkeli
- laser
- korkea kolesterolitaso
- huippunopeus
- viitta
- jne.

SamiJ

Well-known member
Mulla on esim.

- Supervoimat
- Meijän iskä on parempi ku teijän iskä

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
- sulosielu
- pystyy ummistaan silmät maailman kauramuroihmisiltä
- taikatanssahtelu
- wingardium leviosa
- sisäinen spede
- tero ensin
- vatkaus

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Ajanhidastaminen ja tulevaisuuden näkeminen

Ajanhidastusvoima. Kahdesti ilmennyt vain tosin. Ensimmäisen kerran lapsena, kun lensin yliluonnollisen komeassa kaaressa fillarin stongan (ohjaustanko) ja auton katon yli kun kävi kolari. Siinä lennellessä muistan miettineeni hirveän määrän asioita, vaikka oikeasti se ei ole voinut olla kuin minimaalinen hetki mitä siinä meni. Lähinnä pohdiskelin että mitähän äiti nyt sanoo ja muistan että ahdistuinkin asfaltin lähestyessä ja näin ennusmerkillisesti jo nahattomat kyynärpäät ja polvet sekä äidin huolestuneet kasvot. Ahdisti se tulevaisuuden näky. Ja näin kävikin, eli ajanhidastamiseen liittyy myös tulevaisuuden näkeminen!

Toisen kerran hidastin aikaa kun Volvo merkkinen henkilöauto, jossa olin matkustajana kyydissä, lähti maantiellä loivassa mutkassa kylki edellä hyppynypyn jälkeen kyntämään ojanpohjaa. Se tunne siitä, kun auto lähtee lentoon, hidasti aikaa merkittävästi. Nyt menikin jo koko elämäntarina silmissä muutamaan hetkeen. Se oli uskomaton ajatusralli - kiitos kaverilleni siitä! Mutta kenellekään ei kuitenkaan käynyt tuossa pahasti. Koska Volvo.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.

Näillä ihmisillä myös on suht hyödytön supervoima. Pystyvät ihan todistetusti lentämään, mutta vain lentokoneen sisällä.

WebSlave

Trackman
Itsellänihän ei supervoimia ole, mutta käytössäni on näkökykyä huimasti parantavat "spektaakkelit".

Nurtsi

Registered Loser
Minulla on valheenpaljastusvoimat ja voin kertoa, että täällä kusetetaan niin paljon, että korvat heiluu.

oldez

Well-known member
Mulla on ainakin nämä:

- supervoimat
- sen että näkee X-säteitä
- luotiliivit
- iso kikkeli
- laser
- korkea kolesterolitaso
- huippunopeus
- viitta
- jne.
Mulla on röntgenkatse ja sit pystyn lukemaan ajatuksia.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Minulla ei ole mitään supervoimia.

burb

.
Itsellänihän ei supervoimia ole, mutta käytössäni on näkökykyä huimasti parantavat "spektaakkelit".
Olet siis kyborgi kuten muutkin silmälasitetut ihmiset.
Myös sydämentahdistetut, kuulolaitetut, tekonivelletyt yms. ihmiset on oikeasti kyborgeja.

Haluan korostaa ettei mulla ole mitään kyborgeja vastaan ja uskon että ihmiset ja kyborgit voi ihan hyvin tulla toimeen keskenään.