Mitä tallia et kannata kaudella 2011?

Mitä tallia et kannata kaudella 2011?

• Äänestäjiä yhteensä
    67
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vastasin Marlboro-Santander, koska minun tietääkseni sellaista tiimiä ei ole.. Jos kuitenkin on niin tupakanmainontakieltoaikana on aihetta dissata tuonnimistä tiimiä. :tongue:

WebSlave

Trackman
On siellä kyllä tuo Marlborokin ja ihan vielä ensimmäisenäkin. Se tietenkin kertoo jotain tallin ideologiasta ja ajatusmaailmasta.
Se kertoo jotain vain pollin laatijan ideologiasta ja ajatusmaailmasta. Niin kuin nyt tuo Ferrarin poisjättäminen muutenkin.

Scuderia Ferrari Marlboron nimessä Marlboro on tietysti viimeisenä eikä ensimmäisenä.

teppoil

Well-known member
Kannatan vähiten aina parasta, ellei se sitten ole se oma suosikki, joten ääni Red Bullille.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Se kertoo jotain vain pollin laatijan ideologiasta ja ajatusmaailmasta. Niin kuin nyt tuo Ferrarin poisjättäminen muutenkin.
Juu, vääristää pollia kivasti.. Kysytään "mitä tallia et kannata", ja joukossa on sellainen nimi, joka ei ole minkään talli nimi, niin sehän on helppo ruksata polliin.

Itse tulkitsen pollin kysymyksenä "Mikä näistä ei ole f1-talli" ja vastasin sen mukaan. Siitäkin huolimatta vaikka toki tiesin mitä tällä pollilla oikeasti yritetään hakea.

Edit: Jos pollissa ei olisi ollut tuota väärää tiimiä ja sen tilalla Ferrari, en olisi vastannut mitään, koska mulla ei juuri inhokkitiimejäkään ole. Monivalintapolliin olisin voinut jotain ehkä ruksata tai jättää ruksaamatta.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Mulle ei ole jäänyt sen kummempaa harmitusta kytemään Ferrarin toimista. Alonso nyt on moraaliltaan toisinaan vähän kyseenalainen, mutta hyvä kuski kumminkin. Renaultia äänestin ihan vaan siitä tavasta, millä Lotus on pyrkinyt tulemaan ykkösiin mukaan. Viime kaudella talli oli vielä yksi suosikeista Kubican ja Boullierin tuoman positiivisen ilmapiirin ansiosta.

Anaatti

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Juu, vääristää pollia kivasti.. Kysytään "mitä tallia et kannata", ja joukossa on sellainen nimi, joka ei ole minkään talli nimi, niin sehän on helppo ruksata polliin.

Itse tulkitsen pollin kysymyksenä "Mikä näistä ei ole f1-talli" ja vastasin sen mukaan. Siitäkin huolimatta vaikka toki tiesin mitä tällä pollilla oikeasti yritetään hakea.

Edit: Jos pollissa ei olisi ollut tuota väärää tiimiä ja sen tilalla Ferrari, en olisi vastannut mitään, koska mulla ei juuri inhokkitiimejäkään ole. Monivalintapolliin olisin voinut jotain ehkä ruksata tai jättää ruksaamatta.
Pollin asettelu nyt on mitä on, mutta tarvitseeko sitä pilkkua alkaa panemaan noin antaamuksella. Kaikki ihan varmasti tajuavat pollin tarkoituksen ja mistä kyseisessä tiimissä on kyse.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Pollin asettelu nyt on mitä on, mutta tarvitseeko sitä pilkkua alkaa panemaan noin antaamuksella. Kaikki ihan varmasti tajuavat pollin tarkoituksen ja mistä kyseisessä tiimissä on kyse.
Tarvitsee, koska kyseinen nimitys on johdatteleva. Sillä pollin laatija tuo heti pollissa ilmi oman kantansa, mikä on mielestäni perseestä.

Protestivastauksellani heikennän pahasti jaskatun pollin uskottavuutta.

Murre

Well-known member
En kannata Marlboro-Santanderia, sen sijaan kannatan Scuderia Ferrari Marlboroa innokkaasti...

Äänenihän annoin perinteikkäästi McLarenille. Red Bull on noussut hyväksi kakkoseksi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.