Bemarin ja Williamsin yhteistyö kaatui siihen että Williams ei kyennyt täyttämään BMW:n asettaamaa tavoitetta(Maailmanmestaruus).Bemarin ja Williamsin yhteistyö aikoinaan kaatui?
Bemarin ja Williamsin yhteistyö kaatui siihen että Williams ei kyennyt täyttämään BMW:n asettaamaa tavoitetta(Maailmanmestaruus).Bemarin ja Williamsin yhteistyö aikoinaan kaatui?
Ja siihen ettei Williiams antanut BMW:lle tarpeeksi päätäntävaltaa.Bemarin ja Williamsin yhteistyö kaatui siihen että Williams ei kyennyt täyttämään BMW:n asettaamaa tavoitetta(Maailmanmestaruus).
Uusissa M3:ssa on V6 turbo.Koskapa rinnakkaisfoorumilla on "kissa näköjään taas nostettu pöydälle":
http://f1-areena.fi/showthread.php?534-BMW-n-paluuta-arvaillaan&p=22192#post22192
-niin todettakoon vaikkapa näin, että varmaan saa helvetti jäätyä ennen kuin baijerilaismerkki tekee paluu "Kikkelstonen tilkeringeille", koska F1:ien tuleva moottorikonfiguraatio jo pitää BMW:n kaukana lajista; V6 kun ei ole ikinä sopinut merkin filosofiaan. :frank:
-Jätän nyt kuvat postaamatta, OK?European Carweb sanoi:High-revving six-cylinder in-line engine with BMW TwinPower Turbo technology newly developed
Read more: http://www.europeancarweb.com/news/1309_2014_bmw_m3_and_m4_performance_specs_announced/#ixzz2huWPvz1A
http://www.europeancarweb.com/news/1309_2014_bmw_m3_and_m4_performance_specs_announced/
http://i76.photobucket.com/albums/j18/W-ber/comic4.jpgBimmerin johdolla sama ongelma, kuin keskiverto bimmeristi kuljettajalla liikenteessä. Sipuli ei oikein tahdo osaavampien seassa kestää.
Jos BMW on sarjassa vuosina 2000-2009 niin kai sitä rahaa on tungettu yhtälailla vähintään muutamia satoja miljoonia ja miksei miljardeja. Formulat on yksi kalleimmista markkinointimuodoista autotehtaille, joten johtojen vetäminen seinästä yhden epäonnistuneen kauden jälkeen oli BMW:n imagoon sopiva tapa tehdä säästöjä.Toi Bemarin edellinen visiitti oli jotenkin surkuhupaisa. Projekti lähti käyntiin myötätuulessa, tuli valmistajien hopeaa ja pronssia, kaksoisvoitto ja Kubica melkein MM-taistelussa. Kaikki oli hyvin, ja sitten yhden paskan kauden takia vedettiin johdot seinästä. Miksi? Toyotan lähtö oli siinä mielessä ihan ymmärrettävä, että formuloihin oli kaadettu miljarditolkulla massia surkeilla nollatuloksilla vuodesta 2002. No, tätä se on kun joku controller helmitaulunsa kanssa sanelee toiminnan jatkon.
Williams-aikakaudella olisi tullut varmaan tuplamestaruus 2003, jollei Bemarin rakentama kone olisi lauennut kahta kertaa johtoasemasta.