Albert Oil
Hippi ja juntti
Ai Venttis-rivin pitää olla järkevä tai hauska? No pahus.
Hauska rivi voittaa 107% todennäköisyydellä. Näin itse koen. Koska kaikki (-minä ) vitsailee kaikesta ja kokoajan.Ai Venttis-rivin pitää olla järkevä tai hauska? No pahus.
Montako formulaa ovat saaneet radalle?Katson YT:stä Formula V8-luokan Austinin 2. lähtöä.
Vain 11 kappaletta, mun mielestä 15-20 autoa pitäisi olla minimiraja kilpailun järjestämiseksi.Montako formulaa ovat saaneet radalle?
Arvelin kans ettei montaa ole, Euroopassahan ne yleensä on kai ajelleet. Lopetin sarjan seuraamisen kun alkoi olla jotain 15 autoa. Montmelon kisan näin toki viime vuonna paikanpäällä. 20 autoa on mulle yleensä alaraja että viittii striimiä tuijottaa. Rellu-aikoina tuolla tais olla lähes 30.Vain 11 kappaletta, mun mielestä 15-20 autoa pitäisi olla minimiraja kilpailun järjestämiseksi.
Nykyinen promoottori halusi sarjasta kansainvälisemmän ja kisoja ajetaan WEC:n yhteydessä. Rellu-aikoina tämä luokka oli tärkeimpiä ponnahduslautoja ykkösiin. Kubica, Kocalainen, Sainz, Magnussen, Ricciardo ja Van de Garde ovat sarjan mestareina ajaneet myöhemmin F1:ssä.Arvelin kans ettei montaa ole, Euroopassahan ne yleensä on kai ajelleet. Lopetin sarjan seuraamisen kun alkoi olla jotain 15 autoa. Montmelon kisan näin toki viime vuonna paikanpäällä. 20 autoa on mulle yleensä alaraja että viittii striimiä tuijottaa. Rellu-aikoina tuolla tais olla lähes 30.
Komeet äänet noissa on edelleen.
Kävin kolme kertaa silloin katsomassa niitä World Series tapahtumia ja parhaimmillaan siellä ajettiin kuusi lähtöä päivässä, autoja jossain luokissa nelisenkymmentä ja ilmainen sisäänpääsy. Harmitti kyllä niitten tapahtumien lopettaminen.Nykyinen promoottori halusi sarjasta kansainvälisemmän ja kisoja ajetaan WEC:n yhteydessä. Rellu-aikoina tämä luokka oli tärkeimpiä ponnahduslautoja ykkösiin.
Eipä ole koskaan ennen maar' partaani keklulla leikattu.Yrität habituksellasi imitoida yhteistä idoliamme Örfiliä?
Luin väärin.Yritän avata falsettilukkoa.
Yritän avata sepalusta.
Ehket lukenutkaan?Luin väärin.