Mitä teet juuri nyt?

jjv

Arschloch
Vain 11 kappaletta, mun mielestä 15-20 autoa pitäisi olla minimiraja kilpailun järjestämiseksi.
Arvelin kans ettei montaa ole, Euroopassahan ne yleensä on kai ajelleet. Lopetin sarjan seuraamisen kun alkoi olla jotain 15 autoa. Montmelon kisan näin toki viime vuonna paikanpäällä. 20 autoa on mulle yleensä alaraja että viittii striimiä tuijottaa. Rellu-aikoina tuolla tais olla lähes 30.
Komeet äänet noissa on edelleen.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Arvelin kans ettei montaa ole, Euroopassahan ne yleensä on kai ajelleet. Lopetin sarjan seuraamisen kun alkoi olla jotain 15 autoa. Montmelon kisan näin toki viime vuonna paikanpäällä. 20 autoa on mulle yleensä alaraja että viittii striimiä tuijottaa. Rellu-aikoina tuolla tais olla lähes 30.
Komeet äänet noissa on edelleen.
Nykyinen promoottori halusi sarjasta kansainvälisemmän ja kisoja ajetaan WEC:n yhteydessä. Rellu-aikoina tämä luokka oli tärkeimpiä ponnahduslautoja ykkösiin. Kubica, Kocalainen, Sainz, Magnussen, Ricciardo ja Van de Garde ovat sarjan mestareina ajaneet myöhemmin F1:ssä.

Tämäkin sarjaa taitaa kuihtua pois, mut onhan se mukavaa katsoa muitakin kisoja, kaikkea ei ehdi näkemään suorana.

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Nykyinen promoottori halusi sarjasta kansainvälisemmän ja kisoja ajetaan WEC:n yhteydessä. Rellu-aikoina tämä luokka oli tärkeimpiä ponnahduslautoja ykkösiin.
Kävin kolme kertaa silloin katsomassa niitä World Series tapahtumia ja parhaimmillaan siellä ajettiin kuusi lähtöä päivässä, autoja jossain luokissa nelisenkymmentä ja ilmainen sisäänpääsy. Harmitti kyllä niitten tapahtumien lopettaminen.