Örfil
Guest
Tajuan, että mun ei tartte ostaa kuin yksi joululahja tänä vuonna!
\o/ \o/ \o/
\o/ \o/ \o/
Onko autossasi avaimeton järjestelmä, "Keyless Go"?Dementia. Oli lukossa, vaikka ei ollut mitään mielikuvaa lukitsemisesta. *huoh*
No siinä tapauksessa autosi järjestelmä lukitsee automaattisesti itse itsensä tietyn ajan kuluttua, siitä kun "avain" poistuu auton lähistöltä. "Avaimella" tarkoitan sellaista tunnistinta, joka naisilla on yleensä käsilaukussa ja miehillä housujen etutaskussa. Vähän niinkuin vanhanaikainen ja oikia avain.
Kuka on morkannut Olgaa?Voimmeko me muut osallistua Olgan morkkaamiseen, vähän niin kuin lisäapuna?
Minulla on siihen yksinoikeus.Voimmeko me muut osallistua Olgan morkkaamiseen, vähän niin kuin lisäapuna?
Kysyn uudestaan. Kuka?Kuka on morkannut Olgaa?
Morkkaan itseäni
Olga itse. Tarjosin morkkausapua, herrasmiehenä tottakai!Kysyn uudestaan. Kuka?
Aika kuluu niin nopeasti. En muistanut sen tapahtuneen jouluna.Oikee Olgahan on kuollut kohta 8 vuotta sitten. 26.12.2009 nevö foget.
19. kuoli puolison mummo. 23. ajoin aura-auton perään huolella. 26. kuoli äitini, Fammu, Olga, Urmas.Aika kuluu niin nopeasti. En muistanut sen tapahtuneen jouluna.
Ai sitä kutsutaan tunnistimeksi.tunnistinta, joka miehillä housujen etutaskussa.