Joni
Well-known member
Mä hinkkasin saunasta tultua suihkussa. Pysyy kuulo hyvin.. Emt kehtaaks viel vanupuikolla koklata. Ehkä jätän väliin nyt.Rapsuttelen korvaani.
Mä hinkkasin saunasta tultua suihkussa. Pysyy kuulo hyvin.. Emt kehtaaks viel vanupuikolla koklata. Ehkä jätän väliin nyt.Rapsuttelen korvaani.
Mä hinkkasin saunasta tultua suihkussa. Pysyy kuulo hyvin.. Emt kehtaaks viel vanupuikolla koklata. Ehkä jätän väliin nyt.
Harvemmin siitä kai kuulo menee. Mä en myöskään tajua tota vanupuikkoa tässä.
Joku käyttää "kutipaperia", Jonilla riittää vanupuikko.Joni on ymmärtänyt väärin hinkkauksen seuraamukset. Näkö lähtee ja kädet karvottuu.
Vanupuikko lie oma bonuksensa tuossa hinkkauksessa.
Mut hiekkapaperi on kyl tehokkain kantapäille. Jää kyl raspit että sähkökäyttöset raspit kakkoseks. :ahem:Joku käyttää "kutipaperia", Jonilla riittää vanupuikko.
Sama här.Jalkojeni ominaisuuksiin kuuluu nimittäin kantapäiden yletön kuivuminen ja kovettuminen.
Sama. Hiomapaperilla ja sittemin jalkaraspilla olen tätä vaivaa hoitanut.Jalkojeni ominaisuuksiin kuuluu nimittäin kantapäiden yletön kuivuminen ja kovettuminen.
Tai viisipesäisen CD-soittimen.Olisin luullut että tämä Farumisti olisi rahdannut sinne VHS nauhurin
Kyllä nuo Jallut ja Kalletkin oli ihan kiva tuliainen,Olisin luullut että tämä Farumisti olisi rahdannut sinne VHS nauhurin ja tennissukkapokea kasettikaupalla!