AJ
Well-known member
Tai en ainakaan tunnusta juoneeni.
Ammu se pesä alas!Mulla on ihan ulko-oven vieressä sellanen pieni reikä sisäänkäyntisyvennyksen alakulmassa ja se reikä on sisäänpääsy jonkinlaisten ampiaisten yms. pesään. Pesivät siis talon rakenteissa. Tähän asti olen antanut sen olla. Olen ajatellut sen niin, että mikäs mä olen toisten kotia tuhoamaan.
Mutta juuri äsken ulkona käydessäni ne hyökkäsivät kimppuuni ja sain ainakin neljä pistosta nilkkaan, saattaa niitä olla kymmenenkin, kaikki suurinpiirtein samalle alueelle joten vähän paha laskea määrää tuon turovtuksen keskeltä.
En käyttäytynyt mitenkään epänormaalisti, kävelin siitä kuten aina ennenkin, eikä viiteen vuoteen tästä ole konflikteja tullut. Nyt ne jostain syystä hyökkäsivät. Jälki olis voinut olla tuhoisampaakin, mutta nyt niiden hyökätessä seisoin vain paikallani kuin kivipaasi vaikka ne pisteli ja sattu oikeestaan aika saakelisti. Pokkana vaan piti seisoa vaikka ne pisteli....loput ampparit möyri pitkin ihoa ja kiertelivät päätä. Veikkaan, että jos olisin alkanut riehua ja paeta kivun vuoksi, ois voinu tulla pahaa jälkeä.
Nyt tuli mieleen, että se pesä tarttis ehkä hävittää. Ei ehkä niinkään mun takiani, kyllä mä tollaset pistot kestän. Mutta kaverin pikkupoika käy täällä kylässä ainakin kerran viikossa ja mua alko karmia ajatus siitä mitä tapahtuis jos ne hyökkäis sen pikkupojan kimppuun.
Mitä teen?
Se vois vaikka ampuakin, jos sillä olis aseenkantolupa!Ammu se pesä alas!
Harmi. Mökilläni ammuin pesän alas, kyllä toimii! Eivät ole sen jälkeen sielä pesineet! Suosittelen ehdottomasti! :thumbup:Se vois vaikka ampuakin, jos sillä olis aseenkantolupa!
Nyt jumalauta! :mad_old:Se vois vaikka ampuakin, jos sillä olis aseenkantolupa!
Nyt jumalauta! :mad_old:
Tai heittelis puukkoja täyteen, mutta kun ei sillä oles edes Moraa.Se vois vaikka ampuakin, jos sillä olis aseenkantolupa!
Nii, tai jos sillä olis edes joku mopedi, niin sehän vois pöristellä pakokaasuja sinne talonseinän sisään.Tai heittelis puukkoja täyteen, mutta kun ei sillä oles edes Moraa.
Nyt jumalauta! :mad_old:
Varovasti pojjaat!:dunno:
Ai juuVarovasti pojjaat!:dunno:
Eiks sillä ollut joku Suzuki merkkinen AUTO? ONNETONTAAAAH!Nii, tai jos sillä olis edes joku mopedi, niin sehän vois pöristellä pakokaasuja sinne talonseinän sisään.
Entä jos aseen kantaa kaatopaikalle aseenkanto-oikeudella varustettu henkilö ja kysyjä vain lasauttaa hau...luodit pesään?Se vois vaikka ampuakin, jos sillä olis aseenkantolupa!
Siinä on varmaan niin pieni kone, ettei niillä pakokaasuilla mitään ampiaisia tapeta :nope:Eiks sillä ollut joku Suzuki merkkinen AUTO? ONNETONTAAAAH!
En tiijä lain'.Entä jos aseen kantaa kaatopaikalle aseenkanto-oikeudella varustettu henkilö ja kysyjä vain lasauttaa hau...luodit pesään?
Ja sitten aseenkanto-oikeudella varustettu henkilö kantaa taas aseen takaisin lasautuspisteeltä. Sulkien sen kaappiin ja tiks-lukkoon pois silmistä, pois mielestä. Piiloon oven taa. Ja avain kaivoon tai muuhun varmaan paikkaan.
Eikä se varmaan edes pääsis niin hankalaan paikkaan kuin seinän viereen.Siinä on varmaan niin pieni kone, ettei niillä pakokaasuilla mitään ampiaisia tapeta :nope:
Letkulla?Eikä se varmaan edes pääsis niin hankalaan paikkaan kuin seinän viereen.
Ehkä se köydellä sen auton sais paremmin siihen seinän viereen.Letkulla?