Ja minä sen että jotkut levittelee tietoonsa saamiaan yksityisasioita julkisesti. Se on valitettavaa. Nolla pistettä.Moon oppinut, että kaikki ei ole mitä esittää olevansa. Esim. täälläkin yks Juha esiintyy Jussina.
Jeee. Mosse munas taas ittensä. Jeee.Et sinä ole iggessä.
Olen oppinut myöse sen, että jotkut on niin pöljiä, että ne paljastaa itsestään kaikenlaisia asioita vaikkei mitenkään ois pakko.Ja minä sen että jotkut levittelee tietoonsa saamiaan yksityisasioita julkisesti. Se on valitettavaa. Nolla pistettä.
Huikeeta.
Kollektiivinen jakomielitauti on päivän sana.Minulla tietysti oli pitkähkö kokemus erilaisista nettikeskusteluista jo ennen F1-Forumia, mutta se täällä (siis eritoten Vapaalla) oli jossain määrin uutta, että välillä fiksut tyypit voivat olla välillä tosi ääliöitä. Aiemmissa keskusteluissa hahmot olivat varsin selkeästi joko tai.
Aika monen vuoden sana jo. Itse olen myöhäinen tulokas, joten seura on täällä tehnyt kaltaisekseen jo kauan ennen ensivisiittiäni?Kollektiivinen jakomielitauti on päivän sana.
Mitä oon puhunut niistä vaihteista? Muutenkin tän foorumin järkevätkin viestit tulee järjestään siltä pissa/kakka/tissit -porukalta. Muilta ei ehkä tule sekoilua, mutta ei sitten tule muutakaan.Minulla tietysti oli pitkähkö kokemus erilaisista nettikeskusteluista jo ennen F1-Forumia, mutta se täällä (siis eritoten Vapaalla) oli jossain määrin uutta, että välillä fiksut tyypit voivat olla välillä tosi ääliöitä. Aiemmissa keskusteluissa hahmot olivat varsin selkeästi joko tai.
Ei mitään muistikuvia tuosta Jennifer Aniston- toikista, mutta näemmä pikku pöhnässä menee italiakin ihan kivasti. Nyt Thyella tulee ja sanoo, että imperfekti kusee. Tiedän. :frown:Että Hattrick on italiaksi Jennifer Aniston.
Eiköhän se mene Yrjölälle suurin pokaali tämän vapaan kulttuurin luomistyöstä.-Edit- Tuosta voisikin käynnistää sherlokkitutkinnan, kuka tämän kollektiivisen jakomielitaudin ja siten Vapaan tason alkuperäinen syypää on?
Se keskustelu taisi jäädä jotenkin kesken (todennäköisesti kohinan takia), tai sitten muistan väärin. Joka tapauksessa tuo mitä kutsut "vaihteiksi" on minulle tähän foorumiin liittyvä ilmiö (eikä mitenkään positiivisessa mielessä). Mutta minä nyt en jossain jatkoajassa keskustelekaan - jos se kenties on siellä tuttu ilmiö.Mitä oon puhunut niistä vaihteista?
Tulee, mutta ehkä harvemmalla frekvenssillä. Vaikken nimimerkkien kirjoitustapaa tai agendoja sinällään vaivaudukaan painamaan mieleeni, niin jonkun muun kuin aktiivisimman ydinjoukon kirjoitus on aina kiinnostavampi, koska sen ydinjoukon anti on lähinnä samantien ohitettavaa tavaraa.Muutenkin tän foorumin järkevätkin viestit tulee järjestään siltä pissa/kakka/tissit -porukalta. Muilta ei ehkä tule sekoilua, mutta ei sitten tule muutakaan.
Pl. Olkku.
Pitempiaikaiset naiskirjoittajat toki ovat foorumin eliittiä. Muutkin kuin Olga.
Koska juttuni eivät kiinnosta ketään, niin en moisia koskaan kirjoittbnut, enkä voi suositella kenellekään.Olen oppinut myöse sen, että jotkut on niin pöljiä, että ne paljastaa itsestään kaikenlaisia asioita vaikkei mitenkään ois pakko.