Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Se ei oo hei hyvä merkki, että mitä tutumpia, niin sitä kovempaa juoksee.:frank:Mun yksi tuttu juoksikin 10,7. :ahem:
Se ei oo hei hyvä merkki, että mitä tutumpia, niin sitä kovempaa juoksee.:frank:Mun yksi tuttu juoksikin 10,7. :ahem:
Yks Elmo juoksi vielä kovempaa, vaikka kaatui matkalla!Yks usain bolt juoksi uuden maailmanennätyksen.
Mutta miksi just 10.7? Miksei vaikkapa tasan 10?Mun yksi tuttu juoksikin 10,7. :ahem:
Ai mää vai? Kuusankosken kaverit sanoo mua Elmoks xDD:thumbup:Yks Elmo juoksi vielä kovempaa, vaikka kaatui matkalla!
Sit se oot just sää! Varsinkin jos oot joskus kaatunu matkalla.Ai mää vai? Kuusankosken kaverit sanoo mua Elmoks xDD:thumbup:
Niinmuaki. Paitti etten tunne yhtään kuusankoskelaista.Ai mää vai? Kuusankosken kaverit sanoo mua Elmoks xDD:thumbup:
Lincoln?Yks Elmo juoksi vielä kovempaa, vaikka kaatui matkalla!
Ei piäse kovempaa!Mutta miksi just 10.7? Miksei vaikkapa tasan 10?
Lopullinen tiivistelmä neuvoista:Eli miten kannattais edetä.
Kiitoksia vastauksista.
Olikko niin humalassa tuolloin, ettet muista tuollaista tapahtuneen lain'?Ai mää vai? Kuusankosken kaverit sanoo mua Elmoks xDD:thumbup:
Emmuista. Olinniin humalassa tuol' loin'.Lincoln?
Nii ja sit kans kannattaa juosta lujaa.Lopullinen tiivistelmä neuvoista:
Kun olet siellä 2012 olympialaisten satasen finaalissa, niin pidä huoli, että kukaan ei pääse lähdössä ja juoksun aikana ohitsesi. Jos mokaat lähdössä, niin ota juoksun aikana startissa edelle päässeet kipittäjät kiinni ja runno ohi.
K.I.S.S. ja Occamin partaveitti.
Ei se oo Usain kun Jamaikain. :thumbup:Yks usain bolt juoksi uuden maailmanennätyksen.
Tällaisten väitteiden tueksi tulee Forumilla esittää asiaankuuluvat screenshotit.Olin äske juoksemassa oikeessa kentässä kaverin kanssa ja se otti aikaa. Omaks ajaks tuli 17 sekuntia ja kaverilla 15 sekuntia.