Tuntuuko paremmalta sukan kans?
Sellanen 80-luvun collegeasu on kyllä aika seksikäs ulkoilupuku naiselle :thumbup:Verkkarit ovat kyllä kotioloissa parsoimmat housut mihin voi pukeutua! :thumbup:
Itsellä tällä hetkellä jalassa mustat collegehousut ja päällä valkoinen t-paita.
Verkkarit ovat kyllä kotioloissa parsoimmat housut mihin voi pukeutua! :thumbup:
Olen kyllä täysin samaa mieltä! Mä käytän yleensä harmaita löysiä verkkareita himassa ja välillä tulee myös käytyä kaupassakin verkkarit jalassa. :ahem:
Verkkarit käy tilanteeseen kuin tilanteeseen. Juhlavampaan tilaisuuteen tietysti kokomustat ja rennompaan paikkaan Adidaksen kolmiraitaiset nappiverkkarit. Ja pitokorkeus on sellainen, että persvakoa näkyy vähintään 3 cm.
Verkkarit käy tilanteeseen kuin tilanteeseen. Juhlavampaan tilaisuuteen tietysti kokomustat ja rennompaan paikkaan Adidaksen kolmiraitaiset nappiverkkarit. Ja pitokorkeus on sellainen, että persvakoa näkyy vähintään 3 cm.
Jotenkin näinkö?
Jotenkin näinkö?
/kuva/ sukkamuna RHCP /kuva/ )
Noi heputhan on soitelleet keikkojakin tuossa asustuksessa. Eli kiitä onneasi ettei ole livekuvaa verkkokalvoilta poisnähtäväksiWhat is seen cannot be unseen :yuck: :thumbfh:
Olen samaa mieltä. Aina on hyvä meno kun Tmoi on munasillaan. Paitsi syksyllä. Sillon se ei jotenkin toimi. SE.
Tätä ei voi sivuuttaa. Sellaista käännettä ihmiskunnan kehityksessä emme tule näkemään, että koleerikot ja pyknikot (ilman rahaa tai muuta huomioarvoa) nousisivat atleettien rinnalle (saati ohi) viehätysvoimassa. Eläimiä ne on naisetkin.Jonilla on kyllä muuten homma ihan kondiksessa mutta alkais käymään vähän salilla että sais lihasta kroppaan ja leikkais ton tukan vähän siistimmäksi niin kyllä sitten naiset kiinnostuis.
Jonilla on kyllä muuten homma ihan kondiksessa mutta alkais käymään vähän salilla että sais lihasta kroppaan ja leikkais ton tukan vähän siistimmäksi niin kyllä sitten naiset kiinnostuis.
Mitäs sitä lihaksilla, kun äiti voi avata kurkkupurkin.