Kateelliset taas vauhissa...Aijai tätä nautintoa :ahem:
Kieltämättä olen kateellinen siitä, että juokset 10km puoleen tuntiin.
Kateelliset taas vauhissa...Aijai tätä nautintoa :ahem:
Tämän jälkeen et saa pillua enää ikinä!
Kieltämättä olen kateellinen siitä, että juokset 10km puoleen tuntiin.Se on jotain mihin en pysty vaikka treenaisin itteni hengiltä.
Jos tekevät niin en ymmärrä miksi meidän naimisissa olevien sihteerien pitää duunissa meikata ja pukeutua vetävästi?
Näh.. Osta tarjoustalosta farkut, musta paita ja valkoinen vyö. Laita ne päällesi, mene peilin eteen, laita suu teinipoikatyttömäisesti supulle (duck) ja ota kuva. Tämän jälkeen et saa pillua enää ikinä!
En usko että menee samaan halpaan kuin sinä![]()
Kieltämättä olen kateellinen siitä, että juokset 10km puoleen tuntiin.Se on jotain mihin en pysty vaikka treenaisin itteni hengiltä.
Näitä Jacquesin kommentointeja Jonille lukiessa tulee jotenkin hämmentynyt olo. Ymmärtääkseni hahmo on reippaasti täysi-ikäinen, mutta tekstinsä antaa vaikutelman varhaisteinistä.
Ikävästi sanottu. hajun mielipiteitä lukiessani tulee mieleen, että hän huvikseen haluaa provosoida. Saatan olla väärässäkin, mutta jos olen oikeassa niin silloin menin lankaan. Anteeksi
Taas mode etädiagnosoimassa!Epäilen, että olet väärässä ja haju pelaa kapasiteettinsa rajoilla.
Taas mode etädiagnosoimassa!
Näitä Jacquesin kommentointeja Jonille lukiessa tulee jotenkin hämmentynyt olo. Ymmärtääkseni hahmo on reippaasti täysi-ikäinen, mutta tekstinsä antaa vaikutelman varhaisteinistä.
Asiallisesti pukeutuneena Jordanin 98 autossa:
![]()
:ahem:
ookoo.. Vai oisko ehkä niin, ettet vaan hiffaa?
Mä olen aina miettinyt, että miksi akkojen täytyy meikata. Tekeeköhän ne sen siksi, että saisivat munaa?
Jos tekevät niin en ymmärrä miksi meidän naimisissa olevien sihteerien pitää duunissa meikata ja pukeutua vetävästi? Haluaako ne munaa duunista?
Omituista :doubtful:
Jos miesten vielä pitää erityisesti pukeutua saadakseen pillua niin jo on kumma![]()