Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joni, uskollisuus on hyvä asia ja jätä rietas elostelu meille muille forumisteille :ahem:

Aisaa: olisi kiva kuulla itsekin tästä suhteestasi, olen ehkä missannut jotain. Ja tämä ei missään pilailumielessä.

Kylhä tää uus Björn Borin paita näyttää hyvälle. :)

541801_10200363517516262_367513583_n.jpg

No mulla on just nyt päällä musta t-paita, jossa lukee keltaisella että "Elämä on punk" ja sitten siinä on nettisivuosoite. Jalassa on mustat verkkarit, merkiltään Adidas, ja sivuissa, eli punteissa, eli lahkeissa on kolme valkoista raitaa. Varpuseni vipeltää suojattomina, eli sukkia ei oo. Bokserit on verkkareitten alla. Väriltään mustat, molemmissa sivuissa jotain punaista kuviota. En tiedä onko se olevinaan jotain tribaalikuviota vai mitä, enkä kehtaa just nyt alkaa sitä tarkemmin tutkimaankaan.

Punainen t-paita, mustat bokserit sekä tummanharmaat tai mustat sukat. Kuvatodistetta ei tule.

Jalassa on mustat verkkarit, merkiltään Adidas, ja sivuissa, eli punteissa, eli lahkeissa on kolme valkoista raitaa.

Ökyverkkarit! Minun jalassani olevissa verkkareissa on vain kaksi sivuraitaa. Taitaa olla tuliaisia Mustamäen kasvihuoneista noin 18 vuoden takaa. Tuskin ovat vielä käyttöikänsä puolivälissä.