Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

burb

.
Bokserit on verkkareitten alla. Väriltään mustat, molemmissa sivuissa jotain punaista kuviota. En tiedä onko se olevinaan jotain tribaalikuviota vai mitä, enkä kehtaa just nyt alkaa sitä tarkemmin tutkimaankaan.
Kehtaaminen - tuo ainakin kahdella tapaa tulkittava sana. Mun silmiin kuulostaa siltä että olet niin häveliäinen ettet voi tutkia edes omien kalsariesi kuvioita.
Sehän voi olla eräänlainen sensuaalinen tilanne. Hyi hitto.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ökyverkkarit! Minun jalassani olevissa verkkareissa on vain kaksi sivuraitaa. Taitaa olla tuliaisia Mustamäen kasvihuoneista noin 18 vuoden takaa. Tuskin ovat vielä käyttöikänsä puolivälissä.
Moon sellanen porvari. Ihka aidot merkkiverkkarit, eikä minkäänlaista urheiluharrastusta, mut pääsinpä mainitsemaan asiasta kuitenkin.

Kehtaaminen - tuo ainakin kahdella tapaa tulkittava sana. Mun silmiin kuulostaa siltä että olet niin häveliäinen ettet voi tutkia edes omien kalsariesi kuvioita.
Sehän voi olla eräänlainen sensuaalinen tilanne. Hyi hitto.
Tässä huoneustossa, ja jopa tässä huoneessa on tälläkin hetkellä sellaisia ihmisiä, joita tuskin kiinnostaa nähdä mua tutkimassa kalsareitani, ja myös heidän vuoksi en kehtaa niitä myöskään alkaa tutkimaan.
Itseksenihän toki tutkin kalsareitteni sisältöä ja ulkopuoltakin varsin usein.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tällä hetkellä ylläni on aina muodikasta froteeta. Froteinen lannevaate. Ei muuta.
Kuvallisia todisteita muiden vaatteiden puuttumattomuudesta ei nyt tule, vaikka tyttöset kuinka tinkais. Eikä muutenkaan.

Joni

Well-known member
Ihan rennosti ja rennol fiiliksel tänää taas kuntotuksessa.. ;P

jjv

Arschloch
Nyt alkoi vaivaamaan, että mitä tuolla pöntön yläpuolella lukee? Siis wc-pöntön.