Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Ruotsalaiseen machokulttuuriin voi perehtyä vaikka lukemalla Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Minä olen kasvanut suomalaiseen machokulttuuriin ja olen edelleen osa sitä.
Annas kun mä arvaan: kaikki negatiiviseks helposti luokiteltavat "ominaisuudet" ovat suomalaista kulttuuria, joista olis kiva päästä eroon, ja positiiviseksi laskettavat ovat suuren kosmopoliitin muilta mailta oppimia hienoja featureja?
Esimerkiks kun makaat turvallaan kaljapäissäs pihalla ja vittuilet ja haistattelet naapurille, sen voi selittää sillä että se on osa valitettavaa suomalaisuutta, mutta kun seuraavana päivänä meet samalle naapurille syömään pähkinöitä, se on osa kansainvälistä luonnettasi.

jjv

Arschloch
Missä sitä ihmiskunta olisikaan ilman stereotypioita.
Puussa. Jotenkin jäänyt fiilis, että suomalaiset on luonteenpiirteeltään lähempänä saksalaisia ja englantilaisia kuin naapurimaidemme rostereita.

Örfil

Guest
Suomalaiset ovat maailman eliittiä.

Tämä on väitteeni ja sen takana pysyn.

Jos maailmassa kaikki olisivat suomalaisia, ei olisi sotia ja kaikki puhuisivat edelleen Nokia-kännyköillä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Parempi kun annetaan seuraavan 4,7 miljardin vuoden ajaksi valta norsuille, simpansseille, delfiineille ja mopseille ja mennään itse vaikka jonkkaan keikistelemään.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Suomalaiset ovat maailman eliittiä.

Tämä on väitteeni ja sen takana pysyn.

Jos maailmassa kaikki olisivat suomalaisia, ei olisi sotia ja kaikki puhuisivat edelleen Nokia-kännyköillä.
Eiköhän Suomi, tai maailma olisi silloin jakautunut markoj:läisiin poliisi- ja kontrollivaltion kannattajiin ja andyläisiin liberaaleihin. Kylmä sota olisi päällänsä.