Miten pukeudut? Mitä kenkiä käytät?

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Se että kesäisin käy farkut jalassa sotkemassa fillarilla silloin tällöin tai kerran kuukauteen laskemassa vesiliukumäkeä, ei tee pyöräilystä tai uinnista harrastusta. Ja, no, ei varmaan kertomiesi specsien nojalla ole enää kovin suuri salaisuus, että tuo juokseminenkin on sulle todellisuudessa jos ei nyt vierasta, niin ainakin hyvin satunnaista.

Joni, myönnä vain lailla miehen että et sä mitään harrasta. Siinä on hyvä totuuspohja lähteä jotain oikeaa liikuntaharrastusta virittelemään jos joskus alkaa kiinnostaa! :thumbup:

Örfil

Guest
On tuo Joni sellainen veikko että luikuriahan se laskettelee! Vetää meittiä nenästä minkä jaksaa :D

Joni

Well-known member
Joni, myönnä vain lailla miehen että et sä mitään harrasta. Siinä on hyvä totuuspohja lähteä jotain oikeaa liikuntaharrastusta virittelemään jos joskus alkaa kiinnostaa! :thumbup:
Myönnetään sitten 100%:sesti että mua vain ja ainoastaan kiinnostaa yksi harrastus sydänmestä ja se on seksi mutta sitä saan niin vitun harvoin kun haluis saada sitä jokapäivä. Se tekee mut iloiseksi ja sentakia se mua kiinnostaa.. Uinnin ja moottoriurheilun lisäksi.

Stedos

Banned
Sijainti
kuussa
Ai Joni se on joka pyyhältää mun ohi myrtsin uimahallissa :D Ite olen paska uimaan, mutta 1000m 15min on kyllä huimaa vauhtia.

Joni

Well-known member
Ai Joni se on joka pyyhältää mun ohi myrtsin uimahallissa :D Ite olen paska uimaan, mutta 1000m 15min on kyllä huimaa vauhtia.
Oi joku myrtsin uimahalli(Puhumattakaan itse urheilutalosta jossa harrastin judoa 97-98 keltaseen vyöhön asti)... Niin vitun ownattu jo 10v sit... Peace of fucking shit.. Mutjoo nyt nukkumaan ja huomenna lisää naisia iskemään... Öitä vaan :)

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Oi joku myrtsin uimahalli(Puhumattakaan itse urheilutalosta jossa harrastin judoa 97-98 keltaseen vyöhön asti)... Niin vitun ownattu jo 10v sit... Peace of fucking shit.. Mutjoo nyt nukkumaan ja huomenna lisää naisia iskemään... Öitä vaan :)
:D
Eli olitjo 9v. iässä keltaisen vyön judoka, mutta silti sait levyys kotomatkalla baarista tullessa tässä hetki sitten?
Huonohkosti ownattu laji, tai sitten opettaja kusetti urakalla :rolleyes:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Eli olitjo 9v. iässä keltaisen vyön judoka, mutta silti sait levyys kotomatkalla baarista tullessa tässä hetki sitten?
Kai sitä ruostuu jos ei kymmeneen vuoteen asian eteen mitään tee? Olin mäkin saman ikäisenä ihan kelvollinen korkeushyppääjä. Ei taivu enää.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Uskomattoman huima vauhti tavalliselle kuntoilijalle. Tai mistä mää sen tiedän, ettet ole kova kansallisen tason urheilija? En googleta tätäkään asiaa.

Uintiajasta en osaa sanoa mitään, koska en ymmärrä lajista mitään, enkä itse ui.

Se vielä silmään pisti, että pyöräilet vasta keväällä. Onko pyörä rikki, etkä saa varaosaa, tai jotain vastaavaa? Harvinainen pyörä?
Joo noista Jonin heittämistä vauhdeista huomasi, ettei hänellä itseasiassa ole mitään hajuakaan niistä. Jos olisi ollut realistisemmat vauhdit, niin tuo väittämähän olis jopa voinut mennä läpi. Esim. juoksua tunnin lenkki (7-8km) 2-3 kertaa viikossa ja uintia tonni 30-45 minuuttiin kerran viikossa olis mennyt ihan täydestä läpi. Ja noi ois jo sellaisia määriä, että vois sanoa harrastavansa..

Uintiajasta sen verran, että eräs ex-kilpauimari kaverini (kansallista keskitasoa) kertoi uivansa 1000 metrin vähän alle 15 minuuttiin.. Maailman huiput sen kyllä vetää reippaasti alle kymmenen minuuttiin, koska 800m maailmanennätyskin on jotain 7:30..

Vertailupohjaksi. Itse oon harrastanut uintia 3-4 vuotta ja tonniin menee ~20min. Eikä ole Jonia näkynyt Mäkelänrinteen nopeiden radalla. :D

Itse epäilen, että Jonilla tekee tiukkaa sen armeijan uintitestinkin kanssa. Eli 200m, josta 50m selkäuintia.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jonilla o keltanen vyö judossa ja musta vyö soolobukkakessa.

Varma tieto.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kai sitä ruostuu jos ei kymmeneen vuoteen asian eteen mitään tee? Olin mäkin saman ikäisenä ihan kelvollinen korkeushyppääjä. Ei taivu enää.
Niin, kyllä mä ainakin uskon, että Joni on voinut ihan oikeasti Judoa harrastaakin, eikä keltainen vyö ole kai mitenkään mahdoton saavuttaa (?).

Sitä en sitten tiedä onko 9-vuotiailla ylipäätänsä mahdollisuutta saada keltaista vyötä ellei ole lajissaan todella lahjakas? En tuosta lajista nimittäin tiedä oikeastaan yhtään mitään (muuta kuin että keltainen vyö on toiseksi alhaisin).

Oli miten oli niin välttämättä en lähtis kyllä aikuisena asialla kuitenkaan kerskumaan. :rolleyes:

Joni

Well-known member
Oho tullut baarin jälkeen puhuttua suoraan... siis valheita ;) Niin mäkelärinteessä viimeksi käynyt uimassa vuonna 2000 muistaakseni. Senjälkeen ihan täälläpäin olevissa uimahalleissa ollut uimassa.

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Sitä en sitten tiedä onko 9-vuotiailla ylipäätänsä mahdollisuutta saada keltaista vyötä ellei ole lajissaan todella lahjakas? En tuosta lajista nimittäin tiedä oikeastaan yhtään mitään (muuta kuin että keltainen vyö on toiseksi alhaisin).
On mahdollista. Keltaisen vyön suoritin karatessa ala-asteikäisenä ilman, että jaksoin keskittyä opetukseen lain. Vyö piti muuten värjätä keltaiseksi, ja siitä tuli loppujen lopuksi inhottavan likaisenkeltainen, suunnilleen samaa sävyä, kuin Kurskin hiukset

Joni

Well-known member
Voi olla että vuosi heittää heittää 98-99 tienoille mutta ei kyllä myöhäisempään mene. Judopuku pitäisi olla jossain tallessa ja en tiä minne keltasen vuon tungin.

DW

2009-2016
Niin, kyllä mä ainakin uskon, että Joni on voinut ihan oikeasti Judoa harrastaakin, eikä keltainen vyö ole kai mitenkään mahdoton saavuttaa (?).

Oli miten oli niin välttämättä en lähtis kyllä aikuisena asialla kuitenkaan kerskumaan. :rolleyes:
Alkeiskurssit kestää yleensä vain 3kk, jonka jälkeen jatketaan keltaisella.
Mitä toikin aiheeseen tulee, niin itsekin olin joskus pukeutunut judopukuun.(kestävämpi kangas).Ilman kenkiä Lajina oli tosin karate, jota jatkoin vihreän vyökokeeseen asti. Jatkaminen olisi edellyttänyt kilpailuihin osallistumista, mut en halunnut ottaa riskiä, jotta olisi saanut tulla luvan kanssa hakatuksi ja potkituksi. Harkoissa koki jo potkutyynyharkoissa kovia. Sanonta kaapista ulos ei kuulunut meidän harjoituksiin. Sen sijaan kaappiin sisälle mentiin pari kertaa tyynyjen kera. Saatanat keksivät laittaa samoihin aikuisten harkkoihin:thumbfh:

Örfil

Guest
Joo noista Jonin heittämistä vauhdeista huomasi, ettei hänellä itseasiassa ole mitään hajuakaan niistä.
Ja AINA pitää muistaa että jakkues on kaikkein vahvin. Kukaan ei ole nopein ja kestävin missään lajissa, paitsi kartingissa ja vaimon/miesystävän hankinnassa ;) Nuo kaksi lajia tökkii jonninverran...

Mangelo

Well-known member
Ria on nyt kyllä asian ytimessä ja naisia kannattaa kuunnella kun naisista on kysymys.
Harrastatko Joni mitään fyysistä liikuntaa?
Naisilla taitaa olla harjaantunut 'ryhdintsekkaus' -silmä? Ei toi ryhti erityisen huonolta mun mielestä näytä, ja sen lisäks ryhti tulee aika pitkälti geeneistä. Notkeasta ei saa lautamaista tekemälläkään, ja aika körmyjä kilpaurheilun harrastajatkin ovat tietyissä lajeissa. En sit tiedä auttaako se tuohon naisanalyysiin jos on enemmän lihaa ja vähemmän löysyyttä, mutta ryhdissä mun käsittääkseni on kyse rangan muodosta normaaliolossa.