Mitenkäs on?

Menikö metsään?

• Äänestäjiä yhteensä
    22

Nurtsi

Registered Loser
Ei se vaihtamalla parane.
Tavallaan kompaan, mut ei nyt heti lähetä hätäilemään.

Kyllähän canukin pitää ihan ite miettiä mikä on pras nimi hänelle. Pidä pääsi Renngeist. Seuraa sydäntäsi:thumbup:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mulle on oikeestaan yks vitun maku mikä kenenkin nimimerkki tai on, mutta ei aikuisten ihmisten kuulu harrastaa minkäänlaista vaihtamista noin triviaaleissa asioissa.

Sotkee vaan asioita tällänen säätäminen. Avatarien ja user statuksienkin vaihdot sais rajata luokkaan yks per 6kk. Perkele.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulle on oikeestaan yks vitun maku mikä kenenkin nimimerkki tai on, mutta ei aikuisten ihmisten kuulu harrastaa minkäänlaista vaihtamista noin triviaaleissa asioissa.

Sotkee vaan asioita tällänen säätäminen. Avatarien ja user statuksienkin vaihdot sais rajata luokkaan yks per 6kk. Perkele.
Käsittämättömän vaikeaa tuntuu joillakin olevan uusien asioiden haltuunottaminen. Mä olen täällä roikkunut nyt reilun 10 vuotta ja neljäs nikki menossa. Siitä huolimatta tuntuu jollakin, jolla on vähän kevyemmät eväät annettu elämään, kuhtuvan vielä ekalla nikillä. Tai sitten se on tahallista vittuilua, sillä aika harva Olgaakaan kuhtuu Johannaksi tai Pohjan Akaksi.:doubtful:

Rupes muuten pahasti nyt syyhyttämään nikinvaihto, koska aiheuttaa näin paljon päänvaivaa monessa....:D:ahem:

Knoukka

Well-known member
Huomannu kyllä omissa vaihdoksissa, jotka on olleet täysin tunnistettavia eli KnowHow-Knoukkari-NouHau-Knoukka, että joitakin ärsyttää ja siitä on valitettava. Mutta taitaapi olla sellasia hahmoja, joita ärsyttää sekin että pysyy omana vanhana samanaan. Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

Ihan hyvä on välillä vaihtaa, tulee freesimpi meininki hetkeksi. Canukilta hyvä vaihdos.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jaa se on Canukki. Mikäs siinä, kunhan nyt sitten pysyy Renngeistina jonkun aikaa eikä kahen kuukauden päästä ole taas joku muu..

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jaa se on Canukki. Mikäs siinä, kunhan nyt sitten pysyy Renngeistina jonkun aikaa eikä kahen kuukauden päästä ole taas joku muu..
Een oo aatellu vaihtaa, kyllä se vähintään kaks vuotta pitää yhellä nikillä mennä. Mielummin toki pitempäänkin.

Slug

Well-known member
Vaihtelu virkistää, sanotaan.

Mangelo

Well-known member
Ihan hyvä toi rännikustaa on. Pidä siitä kiinni!