Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Menikö pahasti metsään tällä kertaa?
Tavallaan kompaan, mut ei nyt heti lähetä hätäilemään.Ei se vaihtamalla parane.
Käsittämättömän vaikeaa tuntuu joillakin olevan uusien asioiden haltuunottaminen. Mä olen täällä roikkunut nyt reilun 10 vuotta ja neljäs nikki menossa. Siitä huolimatta tuntuu jollakin, jolla on vähän kevyemmät eväät annettu elämään, kuhtuvan vielä ekalla nikillä. Tai sitten se on tahallista vittuilua, sillä aika harva Olgaakaan kuhtuu Johannaksi tai Pohjan Akaksi.:doubtful:Mulle on oikeestaan yks vitun maku mikä kenenkin nimimerkki tai on, mutta ei aikuisten ihmisten kuulu harrastaa minkäänlaista vaihtamista noin triviaaleissa asioissa.
Sotkee vaan asioita tällänen säätäminen. Avatarien ja user statuksienkin vaihdot sais rajata luokkaan yks per 6kk. Perkele.
Een oo aatellu vaihtaa, kyllä se vähintään kaks vuotta pitää yhellä nikillä mennä. Mielummin toki pitempäänkin.Jaa se on Canukki. Mikäs siinä, kunhan nyt sitten pysyy Renngeistina jonkun aikaa eikä kahen kuukauden päästä ole taas joku muu..
Ihan hyvin on mennyt kymmenenkin vuotta samalla nikillä. :thumbup:Een oo aatellu vaihtaa, kyllä se vähintään kaks vuotta pitää yhellä nikillä mennä. Mielummin toki pitempäänkin.
Tai kolmetoistakinIhan hyvin on mennyt kymmenenkin vuotta samalla nikillä. :thumbup:
No ei tuo nyt mitenkään hyvin ole mennyt, mutta mennyt nyt kuitekin.:thumbfh:Ihan hyvin on mennyt kymmenenkin vuotta samalla nikillä. :thumbup:
Tai Sillyconyksi!Aion vaihtaa nimimerkkini Vouvotskoniksi.
Moe Szyslak.Rupes muuten pahasti nyt syyhyttämään nikinvaihto, koska aiheuttaa näin paljon päänvaivaa monessa....:ahem:
Moe Szyslak.Rupes muuten pahasti nyt syyhyttämään nikinvaihto, koska aiheuttaa näin paljon päänvaivaa monessa....:ahem:
Elämä on.Ei se vaihtamalla parane.