Mitkä vaatteet SINULLA on päällä juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitä ollaan taas man cornerissa henkilökohtaista laatuaikaa viettämässä?

Sitä ollaan taas man cornerissa henkilökohtaista laatuaikaa viettämässä?

Olisinkin saatana, kun töissä vielä pitäis 20 minuuttia tappaa aikaa. Sitte pääsee pilkkihaalariloimaan tuonne fantsuun pakkaseen raksut. <3

Ai mulla?
Alusasu + jalkarätit + ohuet sormikkaat + haarniska turnajaiskoristeilla + turnajaiskypärä avattavalla etusiivellä + naurettavat suippokengät + peitsi + kilpi sukuni vaakunalla + Lady Guineverelta saatu kukkanen rintapielessä + tupakkitakki.

Suunnilleen tuollanen "päällysvaate", mitä kuvan typyköilläkin:

qtXIrj7.jpg

Mulla se on toki vähän alempana, eri värinen, eri näköinen, eri mallinen ja eri kokoinen, mutta muuten täsmälleen just tollanen ja noin.

Ai mulla?
Alusasu + jalkarätit + ohuet sormikkaat + haarniska turnajaiskoristeilla + turnajaiskypärä avattavalla etusiivellä + naurettavat suippokengät + peitsi + kilpi sukuni vaakunalla + Lady Guineverelta saatu kukkanen rintapielessä + tupakkitakki.

Muista kerrospukeutuminen ja laadukkaat alusasut, ettet palellu pakkasilla. Lohkolämmitys voi kans olla tarpeen.

Itselläni on avauspotauksessa lueteltu vaatetus lisättynä mustalla neulepuserolla, jossa kuitenkin vetoketju auki.

Harmaat sukat ja sit tollanen samanlainen musta t-paita.

628x471.jpg

Tyypilliset, perinteiset, SUOMALAISET vaatteet, eikä mitään HOMORÄTTEJÄ!:frank:

Eli siis tuulipuku tai sitten Suomiverkkarit, verkkopaita ja oranssi Hankkijan lippis, minkä lisäksi sinulla on asusta riippumatta kontiosaappaat jaloissasi ja vyölaukku vyötärölläsi.

Villasukat, kesämekko ilman pikkuhousuja tottakai, Kiitos 1939-1945 -t-paita, orjantappurakruunu, uimaräpylät sekä imukuppijousipyssy.

Oakleyn silmälasit, Polarin RC3GPS sykemittari, valkokultasormus ja DS5:sen kattoikkuna. Vähän ylempänä puolipilvinen taivas.

Sellanen FP paita jossa etupuolella lukee, että "Mannerheim oli hetero" ja takapuolella "minä en."

Laitoin juuri joulupukin asusteet päälle partoine kaikkine.
Kyllä joulumieltä pitää olla.

*tekee Rienarsuulle isää jauhelihasta*

Viimeksi muokattu:
Onks noita koko sarja? Tee isäni, tee äitini jne? Liekö teepaitoja kaikki?