Mitkä on nyt fiilikset?? (Mika-Kimi)

taitot

Member
Kaikkien kannalta hyvä ratkaisu. Häkkinen teki ainoan oikean ratkaisun ja lopetti uransa. Turhaa lässytystä, että vuoden tauon jälkeen hän vielä palaisi takaisin. Ei toivoakaan. Samalla Häkkinen lopetti itsensä ja Suomen kansan nöyryyttämisen ja Räikkönen sai hyvän näyttöpaikan. Olkaamme siis kaikki tyytyväisiä.

Johanna

Well-known member
Originally posted by taitot:
<STRONG> Samalla Häkkinen lopetti ... Suomen kansan nöyryyttämisen ... </STRONG>
Anteeksi, mutta en ymmärrä, miten Häkkinen on Suomen kansaa nöyryyttänyt? :confused:

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Tuomalla Suomeen kaksi maailmanmetaruutta? ;)

scuderiaferrari

Well-known member
Itse en mikään fanaattinen Mika fani ole ikinä ollut, mutta kyllä tulee ikävä rehtiä kuljettajaa, toivottavasti palaa vielä joskus radalle.. todellista kaksinkamppailua Schummelin kanssa tulee ikävä :p :confused: :rolleyes:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Originally posted by Mestari:
<STRONG>Ensimmäinen reaktioni oli: "Jes! Siistii, haluun nähdä Keken säälittävät selitykset..." Oikeasti olen itsekkäästi ajatellen helpottunut. Häkkisen poistuminen areenoilta tekee F1:stä minulle paljon mielenkiintoisemman seurattavan. Enää ei toivottavasti tarvitse seurata lajia yksisilmäisen ja Häkkistä jumaloivan median välityksellä. Nyt kun on saatu Kyllönen pois maikkarilta ja Häkkinen pois McLarenilta, on lupa odottaa mielenkiintoisempia ja vähemmän raivostuttavia Formula elämyksiä.

Kimin siirtoon suhtaudun vielä jokseenkin sekavin tuntein. Onko urakehitys liian nopea? Toivottavasti Kimistä ei ainakaan tule Häkkisen kaltaista ällöttävää median lemmikki pelleä.

Tilanteen tallien keskinäisiin voimasuhteisiin heijastavat vaikutukset ovat vielä epäselviä, mutta näyttää Ferrari vankistavan asemaansa ja Williams jättävän McLarenin selkeämmin taakseen. Em. seikoissa tosin Häkkisen sabatti on vain pieni tekijä.

Summa summaarum: F1 kiinnostavuus nousi. Schumacherien voittokulku jatkuu!(GREAT!) Kimillä uskomattomat paineet(liian suuret?)Coulthard pääsee vihdoinkin näyttämään kykynsä, kun saa mieleisensä auton/säädöt. Häkkistä tuskin enää nähdään tämän kauden jälkeen F1:n ohjaimissa, eikä ainakaan taistelemassa voitosta.</STRONG>

Haa.

Juniorikommentaattorien jutut ovat juniori tasoa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Originally posted by taitot:
<STRONG>Kaikkien kannalta hyvä ratkaisu. Häkkinen teki ainoan oikean ratkaisun ja lopetti uransa. Turhaa lässytystä, että vuoden tauon jälkeen hän vielä palaisi takaisin. Ei toivoakaan. Samalla Häkkinen lopetti itsensä ja Suomen kansan nöyryyttämisen ja Räikkönen sai hyvän näyttöpaikan. Olkaamme siis kaikki tyytyväisiä.</STRONG>

Haa.

Juniorikommentaattorien jutut ovat juniori tasoa. (part2)

Junnu

Well-known member
Sijainti
orimattila finland
Apeat ja haikeat ovat fiilikset :( !Toki olen iloinen,että Mikan korvaa Kimi,mutta Mestaruus menee taas Leualle vuonna 2002. Valitettavasti Kimi ei pysty vielä Schumacheria haastamaan.Mika Häkkinen on minulle ollut osa elämää. Olen seurannut Mikan uraa alusta lähtien, niin nousut kuin myös laskut. Monet hienot hetket on saatu kokea ja toivottavasti Mika vielä tekee paluun,minä ainakin vielä uskon niin. Olisihan se mahtavaa,jos Häkä tekisi comebackin entistä vahvempana ja voittaisi MM:n! Nopeus on kyllä tallella, mutta nälkä pitäisi vielä löytää takaisin....

M@truusi

Well-known member
Juniorit puhuu asiaa!

Paska putoaa rattaista,että oikein naurattaa
oi tätä ilon päivää,Häkä lopettaa.

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
Mika on mestari myös mestari jättäessään tilaa uudelle mestarille! Kyynel vierähti silmä kulmaan kun Mika sanoi että hänen unelmanaan on että Kimi jatkaisi hänen tilallaan!? :) Toivottavasti Mika/Kimi talli tulee olemaan totta!

abc

DNF
Originally posted by M@truusi:
<STRONG>Juniorit puhuu asiaa!

Paska putoaa rattaista,että oikein naurattaa
oi tätä ilon päivää,Häkä lopettaa.</STRONG>
Ymmärrän ilosi, sillä onhan Salo ensi kaudella ensimmäistä kertaa f1-sarjan nopein Mika.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa.

Pitää vissin heittää omakin mielipide ja jättää muitten kommenttien arvostelu vähemmälle ?

Joou, tässä käytän "mitänimion"-työkaverini sanoja:

"Elämä pyörä oikealle ja elämä pyörä vasemmalle ja elämä pyörä vaan, jos sinä lopettaat niin joku ottaat ja mene vaan. Ja jos sinä tuleet takaisin niin tule vaan."

Henni

Well-known member
Sijainti
Espoo, Suomi
Kieltämättä tämä on ollut tuskallinen viikko. Aluksi mä luulin että Mika lopettaa kokonaan kilpa-ajamisen, mutta onneksi Mika palaa takaisin loman jälkeen kaudella 2003 McLarenille! Kello yhden aikaan tämä päivä oli mulle kaksinkertainen surun päivä. Amerikan ja Mikan puolesta. Mutta onneks ainakin Häkkis-asian suhteen näkyy valoa tunnelin päässä. Mä uskon vuoren varmasti että Mika Häkkinen tulee takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei muuta ku tsemppiä Räikköselle ens kaudella McLarenille ja hyviä lomapäiviä Häkkiselle!! Nyt mulla on vähän tyhjä olo ja mun tulee tosi ikävä Mikaa. Mutta loma on varmasti hyväksi Mikalle ja Mika tulee takaisin vahvempana kuin koskaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

M@truusi

Well-known member
Ei Häkkinen enää palaa!

Sen silmätkin katsoo niin eri suuntiin
että tuskin saisi ajokorttia suomessa.

Asia on niin että Häkkinen ei myönnä itselleen että lopettaa,koska se ei ollut
Mikan tahto vaan Erjan.

Pitää selitellä paluu jutuilla ym. paskalla.

Häkkinen on kuopattu ja haudattu luovuttaja
joka tekee ehkä Sauber talliin Mansellit
ensi vuonna.

patriot

Foorumin senaattori
Originally posted by Mestari:
<STRONG>Ensimmäinen reaktioni oli: "Jes! Siistii, haluun nähdä Keken säälittävät selitykset..." Oikeasti olen itsekkäästi ajatellen helpottunut. Häkkisen poistuminen areenoilta tekee F1:stä minulle paljon mielenkiintoisemman seurattavan. Enää ei toivottavasti tarvitse seurata lajia yksisilmäisen ja Häkkistä jumaloivan median välityksellä. Nyt kun on saatu Kyllönen pois maikkarilta ja Häkkinen pois McLarenilta, on lupa odottaa mielenkiintoisempia ja vähemmän raivostuttavia Formula elämyksiä.

Kimin siirtoon suhtaudun vielä jokseenkin sekavin tuntein. Onko urakehitys liian nopea? Toivottavasti Kimistä ei ainakaan tule Häkkisen kaltaista ällöttävää median lemmikki pelleä.

Tilanteen tallien keskinäisiin voimasuhteisiin heijastavat vaikutukset ovat vielä epäselviä, mutta näyttää Ferrari vankistavan asemaansa ja Williams jättävän McLarenin selkeämmin taakseen. Em. seikoissa tosin Häkkisen sabatti on vain pieni tekijä.

Summa summaarum: F1 kiinnostavuus nousi. Schumacherien voittokulku jatkuu!(GREAT!) Kimillä uskomattomat paineet(liian suuret?)Coulthard pääsee vihdoinkin näyttämään kykynsä, kun saa mieleisensä auton/säädöt. Häkkistä tuskin enää nähdään tämän kauden jälkeen F1:n ohjaimissa, eikä ainakaan taistelemassa voitosta.</STRONG>

Jaa, että ykkösistä jännittävämpiä jos Schumit voitaa koko ajan???? Se ei kyllä tule kylläkään toteutumaan herra MESTARI!!! Coulthardin pelle on jo näyttänyt todelliset kykynsä. Ja tulos on tässä. Miehelle rakennetaan omien toiveiden mukainen auto, mutta mitä ei maailamnmestaruutta!!!

Ensi kaudella skotti jää jälleen nuolemaan näppejään, kun Kimi Suomen kansan onneksi pieksee Skotlannin ylpeyden suohon. Mika ja MS ovat todellisia mestareita, skotti ei!!!

Ralf Kerppenin kusipää tulee häviämään Montoyalla ensi kaudella. Jos hyvin sattuu mestaruus ratkaistaan montoyan ja kimin kesken. Tämä on kuitenkin vain oma toiveeni. Vanhempi Schumacher on varmasti jälleen vahva mestari ehdokas!!!

patriot

Foorumin senaattori
Sitten itse tähän aiheeseen. Kun kuulin siitä ensimmäisen kerran olin pettynyt. Kimin puolesta iloinen, mutta Mikan välivuosi ratkaisu ketutti. Coulthardin jatko Mclarenilla suoraan sanoen vituttaa!!!

Ennemmin olisin toivonut Mikan menevän johonkin uuteen talliin välivuoden sijaan. Mutta nyt kun olen ajatellut asiaa tarkemmin niin tämähän on ihan hyvä kompromissi. Mikalla on vielä sopimus McLarenin kanssa. Ron Dennis itse vahvisti asian ja totesi, että Mika ei voi siirtyä toiseen talliin välivuotensa aikana. Dennis puhui pitkästä sopimuksesta. Eli jos kaikki menee hyvin skotti saa potkut ensi kauden jälkeen ja Mika palaa McLarenille.

On myös vihjailtu Häkää Williamsille. No tämäkin kelpaa minulle, mutta Mika taisi itse sanoa, että hän haluaa jatkaa ainoastaan McLarenilla. No nyt Mika voi toimia Mäcin testikuljettajana ja kilpailla jossakin muussa kilpaluokassa välivuotensa ajan.

Uskon, että Mika ajaa kaudella 2003 McLarenilla. Coulthard siirtyy Mikan tieltä Jaguarille.

patriot

Foorumin senaattori
Originally posted by M@truusi:
<STRONG>Ei Häkkinen enää palaa!

Sen silmätkin katsoo niin eri suuntiin
että tuskin saisi ajokorttia suomessa.

Asia on niin että Häkkinen ei myönnä itselleen että lopettaa,koska se ei ollut
Mikan tahto vaan Erjan.

Pitää selitellä paluu jutuilla ym. paskalla.

Häkkinen on kuopattu ja haudattu luovuttaja
joka tekee ehkä Sauber talliin Mansellit
ensi vuonna.</STRONG>

Kommenttien taso senkun laskee!!!

Ja matruusi Mikalla on Mclarenille edelleen sopimus!!! Välivuoden aikana Mika on yhä McLaren palveluksessa. Dennis totesi, että Mikalla on pitkä voimassa oleva sopimus mäcin kanssa. Sopimuksen yksityiskohdista en tosin tiedä.

Ainakaan tallia Mika ei saa vaihtaa ja hänellä on mahdollisuus toimia testikuljettajana välivuotensa ajan. Keke myös sanoi, että Mika tn. kilpailee lomansa aikana jossakin kilpaluokassa. Mclareninhan ennustettiin julkistavan neljä kuljettaja sopimusta. No Skotti, Kimi ja Wurz. Mikan sopimus on se neljäs.

Palmu

Well-known member
Sijainti
http://www.julkkikset.fi/forum/
Michael Schumacher ajaa ensi vuonnakin maailmanmestariksi jollei jotakin täysin ihmeellistä satu. Ei David ja Kimi pysty Michaelia haastamaan nopeudessa. :cool:

Johanna

Well-known member
Sauna tarpeen McLarenille
Suomalaiskulttuuria maailmalle
F1-sähkeet 14.9.
Näkeekö Mika Häkkinen silmissään tulevaisuuden visiota, että ajaisi yhdessä Kimi Räikkösen kanssa McLarenilla 2003?
- Se vasta olisikin jotakin. Silloin McLarenin varikolle pitäisi rakentaa jo saunakin, Mika vitsaili.
Monza/Heikki Kulta
Päivitetty: 15.9.2001 2:00:31

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Fiilikset ovat vähän ristiriitaiset. Häkkistä jään kaipaamaan. En kuitenkaan usko Mikan enää palaavan ratin taakse. Kimin esityksiä McLarenilla odotan puolestaan innolla. Toivottavasti kyykyttää Cuutiopäätä oikein kunnolla.