Häkkisen osalta tuli tietysti haikea olo, olkoonkin että päätös oli etukäteen odotettavissa. Hieman epäilyttää tuo Mikan paluu, mutta turha tästä on spekuloida sen enempää, aika näyttää miten käy.
Kimin osalta olen toki tyytyväinen, toivoa sopii ettei jää ainakaan kovin pahasti skotin jalkoihin. Jos Kimi taas pesee Davidin, niin hieno homma.
David: niin no joo, tottakai olisin mielelläni nähnyt Mikan ja Kimin laarenin puikoissa, mutta en kyllä hetkekään uskonut, että tämä skenaario tulisi tapahtumaan. Tosin, jos Mika todellakin palaa McLarenille kaudella 2003, mitä siis en kuitenkaan henk. koht. usko, on tämä mahdollisuus edelleenkin avoin. David siis sai vielä yhden mahdollisuuden, veikkaan kuitenkin että edessä on miehen viimeinen kausi McLarenilla.
Wurzin osalta tunnen ehkä pienoista vahingoniloa. Sori, en voi mitään, mutta on pikkuhiljaa alkanut nyppiä nämä Vurtsin "oon mä hei testeissäkin ollu nopeempi ku Mika ja Teivitti" -hehkutukset, varsinkin kun Itävallan mediakin on niitä kyllästymiseen asti viljellyt.