ja pojat vetelee ihan vaan keskenään Mää täällä töissä vetelen korkeintaan hanskoja käteen, meen kohta maalaamaan ja pilkkomaan pari kohtua ja munasarjoja. Joskus oon pilkkonut kiveksiä ja kerran jopa peniksen. Että kantsii varoa Mity-tätiä. XD
Just. Voisit vielä täydentää laittamalla pari kuvaa 'asiakkaistasi'. Siellähän vaitiolo taataan. Ne asiakkaat eivät valita.ja pojat vetelee ihan vaan keskenään Mää täällä töissä vetelen korkeintaan hanskoja käteen, meen kohta maalaamaan ja pilkkomaan pari kohtua ja munasarjoja. Joskus oon pilkkonut kiveksiä ja kerran jopa peniksen. Että kantsii varoa Mity-tätiä. XD
Sitäpä juuri.Sinne rosterilavetille se Mitykin aikanaan päätyy.
Hieman kunnioitusta menneitä kohtaan!
Kenen penistä sitten pilkoit? Mahtoi jätkää vituttaa ihan urakalla.Ihan elävien ihmisten näytteitä pilkoin äsken. Tärkeää työtä. Vai haluaisitteko itse, että jos teillä tai läheisellänne olisi esim. syöpä, ettei sitä kirurgin poistamaa kappaletta X tutkisi patologi lainkaan. Ilman patologia on hieman vaikeaa tietää varmaksi mikä se kasvain oli, tuliko se kokonaan pois, millä marginaalilla jne
p.s. Oikeuslääkärit ne ruumiiden kanssa hengaa enimmäkseen, ei me
p.p.s. Ja mitään vaitiolovelvollista en ole tänne kirjoittanut enkä tule koskaan kirjoittamaan. Piste.
Vaimoa hekotuttaa erityisesti sanonta "juupajuu sanoi rengit päissään".Juupajuu sanoi penikset jäissään.
Hahmo Wilpuri vois tietää.Vaimoa hekotuttaa erityisesti sanonta "juupajuu sanoi rengit päissään".
En ole osannut selittää mistä sanonta juontaa alkujansa. Tuskin kukaan tai kekkään?
Voitko laittaa ne mulle vaikka privana, kiits.ai niitä palkintoPALLIkuvia? ne on mulla kännykässä, enks laittanu7 joskus faceen sinne f1-forumin omille sivuille KANSIKUVAKSI, ootte kansikuvapoikii <3
Albert, tajusitko mitä nyt pyysit?Voitko laittaa ne mulle vaikka privana, kiits.
Tais mennä pieleen jo tässä kohtaa.Albert, tajusitko
Okei. Laitan tulemaan, tommiläntinen etualalla ja kaksi kitarakoteloa.Nyt. NYT!
En ainakaan tätä: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288578322821.htmlKenen penistä sitten pilkoit? Mahtoi jätkää vituttaa ihan urakalla.
Ittellä ollut yksi syöpä, isällä kaksi. En laittaisi samaan postauksen mitään hymiöitä.