NotShee ?aotuo ätiM Liittynyt 2.9.2001 Viestit 3313 Sijainti Lund, Skåne 8.4.2005 #21 Jahas, jahas... Seisooko mkjvjk sittenkin sanojen "Missä kilpailussa Jacques Villeneuve jättää kesken" edessä?
Jahas, jahas... Seisooko mkjvjk sittenkin sanojen "Missä kilpailussa Jacques Villeneuve jättää kesken" edessä?
Terho Alain Liittynyt 29.8.2001 Viestit 1317 Sijainti Hämeenlinna 11.4.2005 #22 Tulospalvelu on jumissa, valitamme tilapäistä häiriötä.
jps nimimerkkien jahtaaja Liittynyt 17.11.2000 Viestit 31093 Sijainti täällä 12.4.2005 #23 NotShee sanoi: Jahas, jahas... Seisooko mkjvjk sittenkin sanojen "Missä kilpailussa Jacques Villeneuve jättää kesken" edessä? Klikkaa laajentaaksesi... Mä oon luullu mkjvjk'n tarkoittavan "Monennelako kierroksella Jacques Villeneuve jää kierroksella".
NotShee sanoi: Jahas, jahas... Seisooko mkjvjk sittenkin sanojen "Missä kilpailussa Jacques Villeneuve jättää kesken" edessä? Klikkaa laajentaaksesi... Mä oon luullu mkjvjk'n tarkoittavan "Monennelako kierroksella Jacques Villeneuve jää kierroksella".