ei missään, lähetinlentokone tankkaaNäkyykö Cmorella kuvaa autoista (ek6)?
Uskomaton juttu mutta näin on. Kone on vasta vajaan vartin ollut EKn päällä.ei missään, lähetinlentokone tankkaa
Enemmän se on tietty kilsamäärä, ja kartturi tietää koko ajan kuinka paljon on pätkää jäljellä.Onko kuljettapareilla nuoteissa jotain merkintää, että missä kohtaa (km) erikoiskoetta on vielä järkevää vaihtaa rengas rikkoutuneen tilalle?
Mut yleensä päivisin on huolto ja siten luonnollinen tauko. Nyt ei oo ollut sellaista kun ei ole huoltoa. Johonkin väliinhän se on tankattava. Erikoisempaa ehkä on että tuota ei huomioida reittiä tehtäessä tai et promoottorilta ei tuu vaatimusta?Olikos se Portugali (vai Sardinia) missä oli sama homma, että linkkilentokone lähti yhtäkkiä tankkaamaan?
Ennen rallia olin sitä mieltä että vitossija on Kallelle ehkä paras mitä otettavissa. Ei se mahdotonta vieläkään ole.
Gus on ennen seiskaa +1.9s Tänakin ja +2.4s Evanssia perässä. Tässä käy vielä toivottavasti niin, että Evans, Ott ja Kalle ovat perjantain jälkeen sijoilla 7,8 ja 9 eikä silloin lähtöpaikalla ole enää juurikaan eroa.Ei tässä vielä pisteitä kannata laskea - Tänak tulee menemään huomenna kovaa paremmalta lähtöpaikalta, veikkaan että se on tulos tai ulos.
Joo jossain kisassa oli sama juttu, että vikana päivänä lentokone lähti tankkaamaan jo ennen kuin vika auto (Kalle) tuli maaliin.Mut yleensä päivisin on huolto ja siten luonnollinen tauko. Nyt ei oo ollut sellaista kun ei ole huoltoa. Johonkin väliinhän se on tankattava. Erikoisempaa ehkä on että tuota ei huomioida reittiä tehtäessä tai et promoottorilta ei tuu vaatimusta?
Flightradarillahan tuota pyörimistä on hauska katsoa.
Noh, kaks ek pohjaa vasta alla. Onhan Loubet lupaava kuski, mutta jäitä hattuun.Tässäpä manttelinperijä Loebille ja Ogerielle=Loubet