MM-rallikausi 2024

Magnum2300

Well-known member
Liittynyt
28.10.2009
Viestit
653
Komea! Vaikken olekaan noiden erikoisten kuvioiden ystävä, niin tässä tuo H-teema toimii. Vielä, kun etu ja takavanteet tajuttaisiin maalata samanvärisiksi, niin olisi vähän parempi.
 

Realy

Well-known member
Liittynyt
16.2.2022
Viestit
133
Piti laittaa sisään pieni veto kauden mestarista. Ainakin itse yllätyin tuosta Kallen kertoimesta. Näyttäisi olevan muillakin vetofirmoilla jaettu pienin kerroin Tänakin kanssa. Eihän Kallen mestaruus mahdoton ole, mutta että olisi Evansia ja Neuvillea suurempi mestariehdokas🤔Screenshot_2024-01-17-05-12-51-13_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14777
Sijainti
Tampereen lenkki
Ööö miksi? Tänak voittaa Ruottin jokatapauksessa (tai siis ottaa eniten pisteitä) nii ihan turhaa. Lappin sijoituksella ei niin merkitystä Huyndaille kunhan on top 5:ssä, Tänakille ajetaan nyt voittoa...
Enkä ajattele tätä edes oman persaukseni kannalta vaan tiimin kannalta. Mielestäni jonkun kannattaisi sinne mennä, koska on aika varmaa, että kilpaileva tiimi on siellä, Lappi painottaa Rallit.fille.
 

Ojarumpu

Synkkä EI rallille
Liittynyt
23.4.2019
Viestit
648
Tuomitkaa jos olen väärässä, mutta tuo näyttää noin nopeasti vilkaistuna myös ihan tasokkaalta verrattuna viime vuoteen (vuosiin?)

Ja mikä hienointa: nämä tulevat myös Jyskälään tänä vuonna 😎
 
Viimeksi muokattu:

Ojarumpu

Synkkä EI rallille
Liittynyt
23.4.2019
Viestit
648
Benjamin Korholan urakehitykselle olis ollut oikea paikka.
Tämä on muuten sellainen juttu, mitä olen tänään pohtinut. Eikö JWRC (kulkenee vielä tällä lyhenteellä?) olisi ollut omiaan ulkomaan kisoista kokemuksen kartuttamiseen, varsinkin kun Suomeen ja Ruotsiin mies olisi varmasti voittajaehdokaskin. Vauhtimittareitakin olisi mukana.

Pohdin myös, onko turhan aikaista hypätä kokonaan Rally2-autoon ennenkuin ulkomaan kokemusta ei liiemmin ole.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5283
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Ylös