Ei se taia ihan niin helposti kuitenkaan onnistua ja tuskin kyse mistään tälläisestä on, veikkaan että jotain mikä parantaa moottorin kestävyyttä. Tai sitten sinne onkin lyöty kokonaan uusi kone, vaikka pitää ajaa samalla 2...L4z! sanoi:Moottoreitahan on kuristettu ilman otolla, eikös näin ole? Tuli mieleen että eikös kuskit voisi siirtymillä säädellä kaasareita sun muita ja palauttaa ne taas ennen katsastusta sallittuihin normeihin.
En tarkoittanutkaan juuri tässätapauksessa, mutta eikös tuo yllämainuttu ole kuitenkin mahdollista?RITA#28 sanoi:Tuskin kyse tälläisestä on, veikkaan että jotain mikä parantaa moottorin kestävyyttä. Tai sitten sinne onkin lyöty kokonaan uusi kone, vaikka pitää ajaa samalla 2...
Ei se ole mahdollista, ne osat sinetöiään katsastuksessa ennen kisaa... Siis melkeinpä kaikki.L4z! sanoi:Taitaa kuitenkin tärkeet osat olla semmosia ettei niihin kosketa. Jotain sinetin tapasia käytetty. Muutenhan toi olisi yleisessä käytössä. Kankkusen Toyota tais aikanaan tuosta kärytä.
Joo ja lähti kaikki pisteet kaudelta.RITA#28 sanoi:Ei se ole mahdollista, ne osat sinetöiään katsastuksessa ennen kisaa... Siis melkeinpä kaikki.
Eikös Toyotan kaikki autot kärähtäny silloin ja kyseessähän oli liian suuri turbon ilmanottoaukko tai jotain sinne päin?
Fordihan kulki viimevuonna merkkimestaruuden arvoisesti ja oli selkeästi nopein auto, Loebin taidoilla Xsaralla voitettiin ne kisat mitä voitettiin. Ja Henning oli muuten JM:n edellä MM sarjassa. Ja Jari-Matillahan se maaliintulo ja tasainen ajovarmuus on niin taattua kuten on nähty Sanoinkin että Latvalassa on mestariainesta, toisin kuin Wilsonissa ja Hämmingissä. Hirvonen on parantanut ja mielestäni on mestari kandidaatti.Rami sanoi:Joo... mites se phordi viime vuonna kulki? Mites vanhempi turska ja Matthew, Malcolmín poika, Wilson... eivät tunnu edes samalle kalenterin viikolle ehtivän, Gigillähän on niitä loistavia tuloksia, esim. siis esimerkiksi... niin esimerkiksi... nii in
Niin onhan Gigi nuori ja lupaava, vasta 34vee
ehkei mitään panosta mut olishan se puoli-Jumala Mr. Hollywood voinut ajella pohja-aikoja yks toisen perään ja yrittää päästä vaikka podiumille...ja tipauttaa Loebin edes 4:ksi vaikkei siitä nyt sen kummempaa hyötyä olis ollut.RITA#28 sanoi:Onse nyt niin hienoa kun JM ajaa pohjia! Hyvä että edes silloin kun ei ole mitään panosta...
En suosittele juhlimaan vielä, pahimmassa tapauksessa Latvala jää ensi vuonna ilman tallipaikkaa!
Mutta silti pystyi JMn kukistamaan ja huonommalla autolla!:thumbup: Miten siinä niin pääs käymään jos kerta Latvala on koko ajan paljon nopeampi??:dunno:Thefirst sanoi:ehkei mitään panosta mut olishan se puoli-Jumala Mr. Hollywood voinut ajella pohja-aikoja yks toisen perään ja yrittää päästä vaikka podiumille...ja tipauttaa Loebin edes 4:ksi vaikkei siitä nyt sen kummempaa hyötyä olis ollut.
Tais jäädä Peterin pikispohjat tänä vuonna aika vähiiin.
aika munatonta vauhtia Mr. Hollywoodilta JM:ään verrattuna koko kaudella...
Ajelemalla paljon alle palkkansa tason jämäpisteitä...RITA#28 sanoi:Miten siinä niin pääs käymään jos kerta Latvala on koko ajan paljon nopeampi??:dunno:
Eikös Paasonenkin johtanut jossain vaiheessa?Mustiskuusviis sanoi:Galli... 2005 johti Turkin rallia Mitsulla. Eka kerta kun Mitsu johti kisaa sitten Mäkisen.
Ajo ainakin yhdet pohjat, oisko ollut Uudessa-Seelannissa, mutta en ole varma johtiko. Mielestäni oli kuitenkin heti eka pätkä, mille pohjat ajoi, eli olisi johtanut...PeeVee79 sanoi:Eikös Paasonenkin johtanut jossain vaiheessa?
No kyllä määkin sillä palkalla ja tolla autolla. Eräät kato tekee sitä ammatikseen ja saa rahaa siitä. Sitten on näitä ketkä maksavat että saavat ajaa noilla hienoilla leluilla...ettelbruck sanoi:Ajelemalla paljon alle palkkansa tason jämäpisteitä...
Ja sitten on niitä, jotka ei edes saa ajaa, vaikka maksaisivat.RITA#28 sanoi:No kyllä määkin sillä palkalla ja tolla autolla. Eräät kato tekee sitä ammatikseen ja saa rahaa siitä. Sitten on näitä ketkä maksavat että saavat ajaa noilla hienoilla leluilla...
Tarpeeks kun maksaa niin varmasti saa auton, vaikka olis minkälainen suhari!PeeVee79 sanoi:Ja sitten on niitä, jotka ei edes saa ajaa, vaikka maksaisivat.
Nopeudella saa tallipomojen ja sponsoreiden huomion paljon helpommin, kuin varmuudella. Kuinka moni tallipomo on kiinnostunut Wilsonin pojasta?
Wilsonista tuskin koskaan tulee mitään, sen verran kauan on rallipolkuja tahkottu, että jonkinlaista tulosta olisi jo pitänyt saavuttaa ihan ajamalla, ei pelkästään muiden keskeyttämisien ansioista.
Tarviikohan sitä sitten välttämättä joka viestissä louskuttaa J-M:stä, kun "perustelut" ei kerran muille kuulu.RITA#28 sanoi:Ja minkä sille voi jos joku vaan ottaa pattiin! Syitä en kerro, ne ei teille kuulu...
Ja jos Latvala ei olisi isänsä poika niin ei olisi WRCtä nähnytkään!:wink:PeeVee79 sanoi:Jos Matthew ei olisi isänsä poika, niin tokko olisi koskaan wrc:tä nähnytkään.
Latvalalla on puolet enemmän wrc-startteja verrattuna Wilsoniin, mutta reilusti kuin puolet enemmän näyttöjä.
Eihän sille mitään voi, jos joku ärsyttää. Tuo viestiesi taso ja sisältö J-M:ää koskien on vain niin ala-arvoista ja lapsellista provoamista, että arvaapa ärsyttävätkö ne? Vaikka et pitäisikään Latvalasta henkilönä, niin kyllähän aika idiootti täytyy olla, jos ei pysty hänen vauhtiaan tunnustamaan.
Ei mulla sua vastaan henkilökohtaisesti mitään ole, mutta koita nyt vähän skarpata tuossa kritiikissäsi. Mielestäni aika epäreilua ja typerää arvioida miehen ajosuorituksia pelkän persoonan perusteella.
se on näitä sisäpiirin tietoja mitä ei voi kaikelle kansalle kertoa mutta niistä voi kyllä koko ajan vihjailla :yuck: .RITA#28 sanoi:Ja minkä sille voi jos joku vaan ottaa pattiin! Syitä en kerro, ne ei teille kuulu...