Modepolli

Kieltäytyisitkö kunniasta sen tarjoutuessa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    21
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Haluaisitko olla moderaattori eli keskustelupalstalla kommentoinnin kohtuullistaja?
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Sullon ihan intohimo vai pelkkä harrastus muotoilla avausviestin ja pollin kysymys eri perin?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Joo'oh.. taas kysytään pollissa ihan eri asiaa kuin otsakkeessa, mutta luullakseni vastasin oikein, eli että en nyt ole laittamassa modehakemusta Antille tahi muuallekaan mutta mikäli käy niin omituisesti että kansa raivokkaasti vaatisi niin voispaan tuota..
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tuskinpa kieltäytyisin, koska ainahan sitä voi olla mode ja tekemättä mitään.
 

Örfil

Guest
Ei ikinä enää, kiitos. Olin mode eräällä toisella harrasteforumilla kaks vuotta ja se oli aika raskasta hommaa. Etenkin kun olin pitemmän aikaa yksin siinä hommassa.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
En välttämättä moiseen hommaan haluaisi, mutten myöskään siitä välttämättä kieltäytyisi. En lienee siis oikea vastaus molempiin kysymyksiin. Toisaalta noilla edeltävillä hahmoilla oli pointti, enhän minä vois hoitaa kyseisiä hommia just koskaan tai yhtään koskaan. Vastasinko minä nyt kuitenkin väärin :nope:.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Sanovat jotta kaikkea pitää elämässä kokeilla. Kai sitä voisi moderaattorina olemistakin koittaa, ainakin niin kauan kuin kukaan foorumilla ei tiedä missä asun.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös