JPP
as Quo as possible
Nyt kun tarkemmin ajattelen, nii toi ei pidäkään ihan paikkaansa! Kouvotsvoni närpee aika paljon! :frank:Mua ei närpee mikään moderaattorien toimissa.
Nyt kun tarkemmin ajattelen, nii toi ei pidäkään ihan paikkaansa! Kouvotsvoni närpee aika paljon! :frank:Mua ei närpee mikään moderaattorien toimissa.
Kohta joku jo alkaakin vaatia tän keskustelun poistamista kun ahistaa! :ahem:Mieti jos samanmoinen kuva tehtäisiin vaikka äidistäs. Nih!
Mulla on käynyt sama homma omien viestien kanssa joskus. Ärsyttää kun tulee se "last edited by" -juttu siihen viestiin vaikkei olekaan ollut mitään editoinnin tarvetta. Moderaattorina tietysti pitää olla paljon tarkempana kun toi editointivaihtoehto löytyy sit vissiin kaikista viesteistä.Minua närpee just nyt tuo yks mode joka ei erota quottaus- ja editointinappeja toisistaan.
Sä voisit tehdä ton päivittäin satunnaisesti valitulle kymmenelle viestille. On siinä alkuperäisellä kirjoittajalla ihmettelemistä kun huomaa viestinlopussa "this massacre is executed by moderators"Ärsyttää kun tulee se "last edited by" -juttu siihen viestiin vaikkei olekaan ollut mitään editoinnin tarvetta. Moderaattorina tietysti pitää olla paljon tarkempana kun toi editointivaihtoehto löytyy sit vissiin kaikista viesteistä.
Niin, siis minä en ole moderaattori, mutta Pyryf voisi kyllä tuota tehdä. Pysyisi vire päällä kun koko ajan hiukan moderoisi. :ahem:Sä voisit tehdä ton päivittäin satunnaisesti valitulle kymmenelle viestille. On siinä alkuperäisellä kirjoittajalla ihmettelemistä kun huomaa viestinlopussa "this massacre is executed by moderators"
No tarkoitinkin sellaista tilannetta, jossa tilanne ajautuu sellaiseksi (ihan täysin mahdollista), että on pakko hiukan moderoida. Siinä tilanteessa auttaa mainitsemasi jääväys ja se, että tilannetta arvioidaan yhdessä. No enpä usko, että ollaan tästä loppujen lopuksi eri mieltä.Mun mielestä moderaattorius ei tarkoita sitä että pitäisi varoa omia kirjoituksiaan tavallisena foorumistina. Sen takia on hyvä olla muita modeja, jotka voi moderoita myös toista moderaattoria, jos tarve siihen ilmenee.
Juu sain nähtäväksi myöhemmin ne moderoidut kuvat.JPP:
Tämän viestin keskimmäistä kuvaa oli käsitelty siten, että Alonson irtokäsi lensi punaisia viivoja perässään. Myöhemmin oli sellainen kuva, jossa myös pää (hymyili edelleen) lensi vastaavalla tavalla. Ja loppujen lopuksi Alonso kuitenkin hoidettiin kuntoon tässä viestissä.
Ja siis, kenelle ei tule mieleen irtokäsi kun näkee kuvan, jossa joku morjestaa helikopterin alla? Sellaisiakin/sellainenkin löytyi, mutta siis kuitenkin niinku...
jps:
80 % valituksista ovat hyvinkin aiheellisia, niistä 80 % liittyy Formulanomiin.
Kiitos selvityksestä. Ihmettelinkin tuota harmaata kaulaliinaa.Tämän viestin keskimmäistä kuvaa oli käsitelty siten, että Alonson irtokäsi lensi punaisia viivoja perässään. Myöhemmin oli sellainen kuva, jossa myös pää (hymyili edelleen) lensi vastaavalla tavalla. Ja loppujen lopuksi Alonso kuitenkin hoidettiin kuntoon tässä viestissä.
Ja siis, kenelle ei tule mieleen irtokäsi kun näkee kuvan, jossa joku morjestaa helikopterin alla? Sellaisiakin/sellainenkin löytyi, mutta siis kuitenkin niinku...
Ihanko tosissasi ajattelet noin?Millä tavalla lentävä Alonson pää on ilkeämpi kuin Kimille retusoitu vodkapullo.
Alonson pilassa en käsitä, mikä siinä on se osa, jolla Alonsoa pilkattaisiin tai johonkin hänen ominaisuuteensa otettaisiin kantaa. Kimin osalta halutaan selkeästi viitata siihen, että tämä olisi alkoholisti tai ajaisi kännissä tms.
Mielestäni siis Kimin pilkkaaminen on huomattavasti ilkeämpää, kuin jonkun pään lennättäminen.
No kyllä. Eihän pään lentäminen viittaa homouteen tai alkoholismiin mitenkään. Tai muuhunkaan piirteeseen. Vodkapullolla on selkeä viesti ihmisestä.Ihanko tosissasi ajattelet noin?
Mä olen aikalailla samaa mieltä. Joku pään lennättäminen viestii lähinnä tekijän inhoa kuvaa esittävään tyyppiin, vodkapullo taas helpommin kuvan kohteeseen.No kyllä. Eihän pään lentäminen viittaa homouteen tai alkoholismiin mitenkään. Tai muuhunkaan piirteeseen. Vodkapullolla on selkeä viesti ihmisestä.
Cancel-nappi ei paljon auta sen jälkeen, kun olet amatöörinä kirjoittanut siihen jo viestin luullen yllä lukevan tekstin olevan quottaus ja painat jotta save. Smurffin laki jne.Siinä on hei se cancel-nappi, niin ei tartte näyttää niin amatööriltä vaikka oliskin.
Totta höpiset. Knoukkarin käsittelyssä kokemattomammalta vähintään perse repeis ja sehän on jo ihan veristä loukkaantumistaItsehän en loukkaantuisi viina- tai homovihjailuista, mutta jos joku sanoisi huonoksi isäksi tai epärehelliseksi, niin vois ottaa nokkiinsa.
En kyllä ihan pysty samaistumaan tuollaiseenkaan herkkähipiäisyyteen. Kai sitä ihminen itse parhaiten tietää onko huono isä tai epärehellinen, vai mitä? Sitä paitsi nehän ne yleensä älähtää, johon kalikka kolahtaa.Itsehän en loukkaantuisi viina- tai homovihjailuista, mutta jos joku sanoisi huonoksi isäksi tai epärehelliseksi, niin vois ottaa nokkiinsa.