Puupää
Señor Member
Valitappa sitten kesto känni vai koko ajan pienessä sievässä?Toisilla vaatii viinaa, että todellinen luonne tulee esiin.
Valitappa sitten kesto känni vai koko ajan pienessä sievässä?Toisilla vaatii viinaa, että todellinen luonne tulee esiin.
Niin, varsinkin kun sulla ja kouvolla vaihtoehtona ei voi olla tukan nouseminen pystyyn.Kun näin kovasti hehkutetaan niin kylläpä ne moderaattorit varmaan hehkuu jo ihan punaisena!
Meinaatko, että siellä on sitten jokin muu pystyssä moisesta hehkutuksesta?Niin, varsinkin kun sulla ja kouvolla vaihtoehtona ei voi olla tukan nouseminen pystyyn.
Kyllä. Moderointi tapahtuu kulli kovana ja kuola suupielistä valuen.Meinaatko, että siellä on sitten jokin muu pystyssä moisesta hehkutuksesta?
Ihan oikeesti vois huomauttaa jos mulla jää joskus webbikamera vahingossa päälle. :thumbfh:Kyllä. Moderointi tapahtuu kulli kovana ja kuola suupielistä valuen.
Tai sitten oksennus rinnuksilla ja taju kankaalla:alppu:Kyllä. Moderointi tapahtuu kulli kovana ja kuola suupielistä valuen.
Oiskohan nafta moderaattoreilta loppunu, kun ei vielä tälläselläkkän hehkuttamisella ole lähteneet käyntiin.Kun näin kovasti hehkutetaan niin kylläpä ne moderaattorit varmaan hehkuu jo ihan punaisena!
Nooh, eipähän ole todistettavasti erektio-ongelmia.Ihan oikeesti vois huomauttaa jos mulla jää joskus webbikamera vahingossa päälle. :thumbfh:
Bannin pelossa kirjoitin.Että oikein naisen kanssa...
Johtuuko Vanhasesta ja sen yrityksestä kammeta eläkeikä 65 vuoteen?:doubtful:Ei ole banjopeukaloa. Miulle turha valittaa tänä iltana, koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä ainakin tämän illan.
Eikun minä voin aina siihen vedota. T: 60% työkyvytön.Johtuuko Vanhasesta ja sen yrityksestä kammeta eläkeikä 65 vuoteen?:doubtful: