Moderaattorien välinpitämättömyys.

<lepsua>

Guest
Voinhan toki kääntää kanavaa, minua kun ei teineille tarkoitettu apuva tason huumori kiinnosta.Mutta tämä olikin tiedustelu siitä onko niitä sääntöjä vai ei. Vai onko vapaa todella vapaa ja voiko kuka tahansa alkaa viljella omaa 'apuva' huumoriaan.

<lepsua>

Guest
Nopeahuoli:

Onko muuten "lepsu-lerssi" huumorintaju silloin rajoittunutta, kun ymmärtää, tai on ymmärtävinään, huumoria laajemmin kun toinen? wink
No ei, itsellä vaan teinihuumori ei kolahda enää. Kaikella on aikansa. Ei kyse ole huumorintajusta vaan kasvamisesta. Suosittelen muillekin.

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
<lepsua>:
Jos moderaattorit ei asiaan puutu, alkavat toiset toimenpiteet.
Forumilla on yli 2000 rekisteröitynyttä käyttäjää. Moderaattorit tuskin voivat joka kerta alkaa riehumaan, kun täällä YKSI jostain asiasta valittaa, varsinkaan kun ei edes omalla nimellään esiinny.

Vapaa on tuollainen ollut aina, ehkä jos se sinua henk.koht noin kamalasti häiritsee, olisi viisaampaa sinun vaihtaa foorumia kun muuttaa toimintatapoja jotka muille kelpaavat.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<lepsua>:
Ei kyse ole huumorintajusta vaan kasvamisesta. Suosittelen muillekin.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä, jos et osaa kasvaa ja pitää pilkettä silmäkulmassa samaan aikaan. Eläköön harmaa elämä! Nyt ymmärrän hyvin miksi lepsuilet nikittömänä wink

Tämä tästä tällä kertaa.

<lepsua>

Guest
Ehkä mullakin on patoutuntu tarve alkaa postata älyttömästi uusia otsikoita sinne. tiedustelin vain että mikä on sallittua mikä ei. Älkää vetäkö hernettä nenään.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<lepsua>:
Ehkä mullakin on patoutuntu tarve alkaa postata älyttömästi uusia otsikoita sinne.
Odottelemme mielenkiinnolla, että millä nikillä niitä otsikoita alkaa syntymään... wink :D :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Älyttömän lepsua on olla käyttämättä omaa nikkiä. Suorastaan selkärangatonta ja munatonta toimintaa. (ellei sitten KY itse ole asialla. :D )

Mynttinen

Suhteellisen saamaton
Sijainti
Discovery Channel
Jmt on hyvinkin pitkälti oikeassa.
Lepsu voi alkaa kompottelemaan uusille keskustelupalstoille jos noin kovasti harmittaa. Ettet vain olisi joku 'muka-hauska-vakkari' jota harmittaa Kyyn saama huomio itse jääden varjoon (ja pahasti :D )

Huumorii on nii maar monenlaista.. meitä on jokaiselle juna-asemalle..

Omalla nickillä olisi enemmän pohjaa kun lausuu näitä kritiikkejä. Huutelet tuuleen.

Kyrjola = f1-forum piste

<lepsua>

Guest
Mynttinen:
Ettet vain olisi joku 'muka-hauska-vakkari' jota harmittaa Kyyn saama huomio itse jääden varjoon
Ketä nämä 'muka hauskat' vakkarit ovat?

Tiedustelin vain mikä on moderointipolitikka. Modeemilla on helevetin vaikeaa availla lukemattomia otsikoita. Kaikki tulee kuitenkin luettua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä Ferrari4ever on aika nössö tyyppi. Kaikilta paloi pinna viikonloppuna (ja syystä) ja sitä itseäkin harmittaa ja nolottaa kun hänen kannattamansa tallinsa kerrankin paljastuu moiseksi epäurheilijamaiseksi talliksi (kuten kaikki muut ovat jo kauan tienneet). Eikä haluisi että asiaa edes saisi pohtia ja tuoda omat inhonsa ja halveksuntansa julkisuuteen.

Jätkä muuten hätäseen vielä teki oman topikin kisan jälkeen missä kehuskeli kuinka hyvä auto Ferrari on.

Jos sä sitä paksaa kannatat, kanna myös ristisi silloin kun koko maailma lähes halveksii sitä. Jopa Brasilian presidentti.

Ferrari 4ever 2

Well-known member
Sijainti
Brussels
Jones. Onko hermo kireällä vai minkä takia aina niin negatiivinen? Kyllä väsäsin oman otsikon, kun homma pääsi käsistä kokonaan. Ja tekeekö se musta nössön jos haluan tänne kuria. Jos nyt moderaattorit eivät tee mitään, niin sillon näytetään vihreää valoa tuleville kiukunpurkauksille ja topic floodeille. Kun säännöt luodaan, niin niitä noudatetaan. Tässä ei ole kyse mistään Ferrarin voitoista tai jostain muusta sen sellaisesta. Ja jos joku oli provosoiva, niin juuri tällainen Jonesin kommentti. Näitä tuolla F1 osiolla riittää kasapäin, mutta mitä tekee moderaattorit..ei niin mitään. Voin mäkin alkaa kiroilla, jauhaa lantaa, jos ei hommalle tehdä mitään. Pistetään vaikka topicit "Räikkönen on sirkuksen suurin pelle", "Miksi mersu fanit niin hiljaa??", "Katsokaa seuraavat kisat", "Mclaren keskeyttää!!!!" pystyyn.

<small>[ 14-05-2002, 13:39: Message edited by: Ferrari 4ever ]</small>

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ferrari 4ever:
Olet periaatteessa oikeassa, mutta johan tuo Antti vastasi miksi moderointi ei oikein tepsinyt eilen.

Rautalankaa: :)
Kuuma ajankohtaisaihe (tunteet pinnassa)
--> paljon topicceja
--> Paljon vastauksia
--> huono luettavuus, jos yhdistelee jne.

On tullut ennenkin sanottua, että paras moderointi lähtee meistä itsestämme. Sinänsä hyvä siis, että et itse sorru tai ole sortunut tehtailemaan "typeriä topicceja".

<Note for registered users>

Guest
Mutta miksi Villi Länsi on down??? Todella välinpitämätöntä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
En minäkään kannata K Yrjölän topiccitehtailua, mutta jätän ne suosiolla lukematta, kun niissä ei tunnu olevan minulle mitään sisältöä. Sanotaan, että jos tuo tuosta lisääntyy ja monet muutkin rupeavat tekemään paljon älyvapaita juttuja lopetan vapaan vilkuilun kokonaan, mutta sehän onkin minun henkilökohtainen valintani. Onneksi F1-puolella on ollut luettavaa viime aikoina (juuri päinvastoin kuin noppis jokin aika sitten valitti verratessaan vapaaseen wink :D ).

Aurinkoisia kevätpäiviä! :)

patriot

Foorumin senaattori
Mutta vapaan taso on naurettavan huono.... Edelleen........No parempia aikoja odotellessa..... :cool: