Moderaattorit hoi

• Viestiketjun aloittaja <Jaws>
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Arvaa olinko mä mustasukkainen kun kuulin että houmoupari oottelee nelosia? :mad:

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
jones:
Arvaa olinko mä mustasukkainen kun kuulin että houmoupari oottelee nelosia? :mad:
Et varmaan nelosista. No sixpäkki Karhua niin mä hoidan homman ja nopeesti.

<small>[ 26-06-2002, 20:54: Message edited by: v10 ]</small>

Kaktus

Well-known member
En jaksaisi olla tylsä tai väittää, että joiltakin muilta tulisi "järkevämpiä" kommentteja, mutta ainakin itseäni ottaa päähän jotkut otsikot, esimerkkinä vaikkapa nämä:

http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=006390
http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=006389
http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=006388

..enkä ole yksin mielipiteeni kanssa.. ties kuinkaa monta foorumilaista jurppii nuo samalla tavalla, mutta kuitenkaan ei viitsitä sanoa mitään tai sitten inistään täällä nickittömänä.

Ei mua ainakaan huvita käydä täällä, jos on heti liuta naurettavia turhuuksia sivun täydeltä. Mulla oli sellainen käsitys, että jos jää vapaa-aikaa, Vapaassa Keskustelussa voisi kuitenkin -keskustellla- jotain, mitä ikinä se nyt aina sitten onkaan, tarvitsematta kahlata lukemattomien, täysin ala-arvoisten mutinoiden läpi, jotka ovat tuskin edes entisen roskiksen arvoisia.

Monet meistä lahjoittivat rahaa, että saataisiin tämä paikka pysymään pystyssä. Itse tein sen lähinnä vain keskustelufoorumin takia. Formulauutisia saa mistä vaan, mutta toista samanlaista kuin tuo Vapaa Keskustelu ei ole. Nyt tuntuu, että turha siirto olisi tuo ollut, kun täällä saa käyttää aikansa vain siihen, että yrittää penkoa lukemisen arvoista kaiken tuon roskan seasta.

Kaktus

Well-known member
..niinkö, ja sisällöksi jotain tämän kaltaista, ja oletetaan lisäksi, että muutkin kuin te olisivat valmiita maksamaan tai tukemaan mitään täällä jatkossa..
Niin, että HOJO HOJO vaan.
loistavaa, markoj!!!

Kaktus

Well-known member
Hah, minnes katosivatkaan, Yrjölä, nyt mm. muutamat sun toinen toistaan lapsellisemmat topikit!? :D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Kaktus:
Ei mua ainakaan huvita käydä täällä, jos on heti liuta naurettavia turhuuksia sivun täydeltä. Mulla oli sellainen käsitys, että jos jää vapaa-aikaa, Vapaassa Keskustelussa voisi kuitenkin -keskustellla- jotain, mitä ikinä se nyt aina sitten onkaan, tarvitsematta kahlata lukemattomien, täysin ala-arvoisten mutinoiden läpi, jotka ovat tuskin edes entisen roskiksen arvoisia.
LOISTAVAA!
Ja täytyy sanoa että kylläpä vapaan taso laski (joidenkin mielestä tietysti nousi) eräänkin henkilön kesäloman päätyttyä...
Ai niin kyseessähän on "Legenda" - valitettavasti "elävä" sellainen. :p

<Ystävä>

Guest
Yrjölä on ilmeisesti kaveri jolta on jäänyt lapsuus elämättä kun pitää leikkiä ja hakea huomiota. Vituttaa todellakin kahlailla modeemilla loputtomassa otsikkomeressä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minusta Vapaaseen keskusteluun ei kannata mennä jos ei ole valmis myös elämään sen vaatimusten mukaan. Eli vittuile tai sulle vittuilaan doubtful :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vapaa on vapaa...Yrjölän "toikit" eivät ole yhtään sen huonompia, kuin muidenkaan vapaassa. Toikkien sisältö vapaassa muistuttaa joka tapauksessa toisiaan --> Pikkunäppärää sanailua tms eli on ihan sama kuka sinne toikkeja perustelee. wink

Ihan eri juttu on, jos F1-keskustelupuolelle ilmestyisi vastaavaa. Olisin ehdottomasti em. topic-tehtailua vastaan. yuck

Tsemiä vaan Yrjölälle ja muille veitikoille. :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sen verran, että jos yritettäis pitää ainakin "asia-topicit" asia-topicceina. Ettei kaikki menis sellaisiksi sanailuiksi...

En tiedä onnistuuko, mut ois varmaan hyvä jos yrittäis. :)

<Järki Hoi>

Guest
Formulanomi:
Vapaa on vapaa...Yrjölän "toikit" eivät ole yhtään sen huonompia, kuin muidenkaan vapaassa. Toikkien sisältö vapaassa muistuttaa joka tapauksessa toisiaan --> Pikkunäppärää sanailua tms eli on ihan sama kuka sinne toikkeja perustelee. wink

Ihan eri juttu on, jos F1-keskustelupuolelle ilmestyisi vastaavaa. Olisin ehdottomasti em. topic-tehtailua vastaan. yuck

Tsemiä vaan Yrjölälle ja muille veitikoille. :)
Oletko idiootti?!

Eli kaikki 2000 jäsentä vaan otsikkotehtailemaan vapaaseen? Laskepa hiljaa mielessäsi monenneltako sivulta seuraavan päivänä löytyy topikki, jota olet kenties halunnut seurata.