AJ
Well-known member
Aiot siis yrittää rekisteröidä suhteen itseesi ja vieläpä varmuuden vuoksi kahteen kertaan? eek!jones:
Mä rekisteröin suhteeni Jussiin ja AJhin.
Aiot siis yrittää rekisteröidä suhteen itseesi ja vieläpä varmuuden vuoksi kahteen kertaan? eek!jones:
Mä rekisteröin suhteeni Jussiin ja AJhin.
Et varmaan nelosista. No sixpäkki Karhua niin mä hoidan homman ja nopeesti.jones:
Arvaa olinko mä mustasukkainen kun kuulin että houmoupari oottelee nelosia?
loistavaa, markoj!!!Niin, että HOJO HOJO vaan.
mitäs toikkei noi oli? jos siellä oli kaikki mun klassikko-topicit huomentasta kyselyihin ja hoopin aamuseisokkitoikit, nii uhkaan vetäytyä täältä tömtöm-föörymille
LOISTAVAA!Kaktus:
Ei mua ainakaan huvita käydä täällä, jos on heti liuta naurettavia turhuuksia sivun täydeltä. Mulla oli sellainen käsitys, että jos jää vapaa-aikaa, Vapaassa Keskustelussa voisi kuitenkin -keskustellla- jotain, mitä ikinä se nyt aina sitten onkaan, tarvitsematta kahlata lukemattomien, täysin ala-arvoisten mutinoiden läpi, jotka ovat tuskin edes entisen roskiksen arvoisia.
Minä en valita kenenkään forumistin elämistä! doubtful Elämöinti tosin joskus harmittaa.Mutku:
... Ai niin kyseessähän on "Legenda" - valitettavasti "elävä" sellainen.
Oletko idiootti?!Formulanomi:
Vapaa on vapaa...Yrjölän "toikit" eivät ole yhtään sen huonompia, kuin muidenkaan vapaassa. Toikkien sisältö vapaassa muistuttaa joka tapauksessa toisiaan --> Pikkunäppärää sanailua tms eli on ihan sama kuka sinne toikkeja perustelee. wink
Ihan eri juttu on, jos F1-keskustelupuolelle ilmestyisi vastaavaa. Olisin ehdottomasti em. topic-tehtailua vastaan. yuck
Tsemiä vaan Yrjölälle ja muille veitikoille.