Moderointipolli

Oletko tyytyväinen moderointilinjaan?

• Kyllä

Äänet: 32 74,4%
  • En

Äänet: 8 18,6%
  • EOS

Äänet: 3 7,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    43
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

WebSlave

Trackman
Minä itse bannaajana peesaan, mutta mitäpä hahmo oppisi varoituksesta... Samaa tavaraa sieltä tulisi entistä raivokkaimmin äänenpainoin... Banni tai ei mitään.
No minä kyllä sikäli uskon varoituksen voimaan, että se on signaali siitä, ettei tuollainen peli vetele. Jos jatkaa samaan tapaan, niin tulee punainen kortti, eli banni. Jätän ottamatta kantaa siihen vaikuttaako se kyseisen nimimerkin kohdalla niin, koska sehän joka tapauksessa jää nähtäväksi vaikuttaako bannikaan niin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No minä kyllä sikäli uskon varoituksen voimaan, että se on signaali siitä, ettei tuollainen peli vetele. Jos jatkaa samaan tapaan, niin tulee punainen kortti, eli banni. Jätän ottamatta kantaa siihen vaikuttaako se kyseisen nimimerkin kohdalla niin, koska sehän joka tapauksessa jää nähtäväksi vaikuttaako bannikaan niin.
No ainakin saatu keskustelua aikaan... Eilisiltana vaan voiveitsi sai hamppuköyden poikki lopulta ja iskin päivän jäähyn ilman varoituksia.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
No ainakin saatu keskustelua aikaan... Eilisiltana vaan voiveitsi sai hamppuköyden poikki lopulta ja iskin päivän jäähyn ilman varoituksia.
Hajun jääähyn åerusteella åitääis ja kaa monellen muullekin jäähyuvän mun mielesrä

edit. siis hajun jäähyn perusteella aika monen muunkin pitäis saada jäähyjä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Paitsi jos kyse on jäähyä jakavasta moderaattorista. :D
:ahem:

Jos joku on "selvästi" eli täynnä kiotuvehreitä ja semmosta omaavaa tekstiä, niin yleensä tulee heitettyä vain roskiin moisia jos jotain loukkaavaa.. Se sitten pahempi jos (selvinpäin) moista harjoittaa (ilman kirotevehre) päivästä toiseen.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Minä itse bannaajana peesaan, mutta mitäpä hahmo oppisi varoituksesta... Samaa tavaraa sieltä tulisi entistä raivokkaimmin äänenpainoin... Banni tai ei mitään.
Uskovaisille ei siis saa edelleenkään naljailla. Sehän oli bannin syy.

Tästä tuli nyt kerralla kristillinen voorumi.

Herran haltuun!

Archie

Well-known member
En ole yllättynyt jottet näe mikä siinä kirjoitustyylissä jurppi.
Tämä on nettifoorumi, ei pyhäkoulu. Vuosien varrella täällä on tullut paljon pahempaa ja henkilökohtaisempaa herjaa monissa toikeissa. Eikä niistä banjot ole soineet.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
En ole yllättynyt jottet näe mikä siinä kirjoitustyylissä jurppi.
Juu se ei kyllä ole täysin selvää. Eikä ollut edellisessäkään tilanteessa, mikä liittyi siis hajun pedofilia kommentiin. Siinä tilanteessa tosin uskoin enämpi muiden kritiikkiä hajua kohtaan, kuin omia silmiäni ja lukukykyäni. :thumbfh:

No etkös sä kuitenkin kirjoittanut, että bansku tuosta oli ehkä virhe (komppasit webbaria)? Mutta sitä mä en tajua, että miksi yhä edelleen kirjoittelet,että hahmo ei opi varoituksista ja samaa tavaraa tulee yhä uudelleen. Eli uskovaisille naljailu olisi siis kiellettyjen listalla. ;) (no en mäkään kyllä oikein suvaitse jatkuvaa naljailua ilman asiaa...)

Sijainti
Oslo
Douglas Adams kiteytti asian vuonna 1998 näin:

"...(religion) has certain ideas at the heart of it which we call sacred or holy or whatever. That's an idea we're so familiar with, whether we subscribe to it or not, that it's kind of odd to think what it actually means, because really what it means is 'Here is an idea or a notion that you're not allowed to say anything bad about; you're just not. Why not? - because you're not!"
....
"But, the moment I say something that has something to do with somebody's (I'm going to stick my neck out here and say irrational) beliefs, then we all become terribly protective and terribly defensive and say 'No, we don't attack that; that's an irrational belief but no, we respect it'.

Koko luento löytyy täältä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tämä on nettifoorumi, ei pyhäkoulu. Vuosien varrella täällä on tullut paljon pahempaa ja henkilökohtaisempaa herjaa monissa toikeissa. Eikä niistä banjot ole soineet.
Tämä on muuten mielenkiintoinen kysymys. Siis se, saako jotain ihmisryhmää kokonaisuudessaan herjata, tai se saako jotain 'mielikuvitushahmoa' aka netti-nikkiä herjata? Onko se henkilökohtaista herjaamista jos esim. minä ja Nomi nokitellaan toisiamme, vai onko sellainen vai nettihahmojen keskinäistä huulenheittoa? Kumpikaanhan ei kuitenkaan esiinny omalla nimellä ja tuskin ollaan edes kovin nikkiemme kaltaisia 'oikeassa' maailmassa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
jos esim. minä ja Nomi nokitellaan toisiamme, vai onko sellainen vai nettihahmojen keskinäistä huulenheittoa? Kumpikaanhan ei kuitenkaan esiinny omalla nimellä ja tuskin ollaan edes kovin nikkiemme kaltaisia 'oikeassa' maailmassa.
Voin sen verran valoittaa näitä banjoista käytyjä keskusteluita joita jo tässä toikissa aiemmin sivuttiin, niin teidän kahden banjoaminen on kyllä ollut yleisön pyynnöstä keskustelun aiheena.
Toistaiseksi on jäänyt keskustelun tasolle. Kun ette te siitä kuitenkaan oppisi. :D :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voin sen verran valoittaa näitä banjoista käytyjä keskusteluita joita jo tässä toikissa aiemmin sivuttiin, niin teidän kahden banjoaminen on kyllä ollut yleisön pyynnöstä keskustelun aiheena.
Toistaiseksi on jäänyt keskustelun tasolle. Kun ette te siitä kuitenkaan oppisi. :D :thumbup:
Eli siis mielikuvitushahmojen toisille nokittelu on sääntöjen mukaan kiellettyä?:doubtful:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.