Hurmurisija
Well-known member
Pakittelihan Schumi jo '97 Monacossakin Joten luulisi homman olevan tuttua. Toisaalta tuo tilanne näytti sille, ettei pakkia välttämättä olisi edes tarvittu. Joka tapauksessa eiköhän sen auton olisi saanut ajettua varikolle, jos Leuka niin olisi halunnut.Rusina sanoi:Mainittakoon, että ne ei taida tuota seinään törmäämistä edes tutkia vaan sitä, että maikkeli jätti auton tuohon kohtaan, vaikka sen olisi voinut turvallisesti pakin avulla siirtää tuosta.
Se ei ole uskosi varassa nimittäin hän olisi voinut halutessaan peruuttaa hieman ja jatkaa, koska mitään auto säilyi ehjänä, eikä hän edes osunut seinään. Tuossa taidettiin perustella turvallisuustekijään, mikä on onttoa koska ratavirkailijoilla on tuota varten lippukoodeja..esim. tuplakeltaisten näyttäminen niin kauan kunnes Schumi menisi eteenpäin..jonka jälkeen ei tarvitsisi näyttää kuin vihreää..andyman sanoi:Erittäin punaisetlasit päässä ja schumi fanina sanoisin että jos tilanne olisi ollut se että kisaa vaikka 4 kierrosta jäljellä ja schumin johto alonsoon 10 sekuntia ja tuo perän lipshahdus olisi tapahtunut niin uskoisin että schumi olisi päässyt jatkamaan monet.
Siis Schumi tietää, että hänellä kiinnitys paalupaikkaan ja että pahimmat kilpakumppanit joutuvat parantamaan aikaansa, jolloin hän voi varmistaa paalupaikan pilaamalla perässä tulevien kierrokset. Teko sinällään tuskin oli suunniteltu, mutta kun auto sattui luistamaan mutkassa hieman niin Schumi päätti silloin jäädä radalle tukkeeksi. Schumihan taisi tehdä viime vuonna Monacon kisassa vastaavan tempun kun yritti tukkia koko radan, jotta kisa olisi keskeytetty.Rapu-70 sanoi:Schumi takelteli lehdistötilaisuudessakin mitä se ei kyllä yleensä tee. Saattaahan olla että paineet alkaa tuntua veteraanissakin. Toihan oli joko tössimistä tai tahallista. Tahallisuuteen en niinkään usko koska maksimissaan Schumi olisi hävinnyt paalun ja ollut toinen, enkä oikein usko että hän oli tietoinen Alonson tai Fisin väliajoista, koska eivät ne ainakaan minulle välittyneet lähetyksen kautta ja olisi aika kummallista jos talli niitä huutaa nopealla kierroksella olevan kuskin korvaan. Oli muuten aika surkeata ohjaamista taas..
Pyyhippä vaahto pois suupielestä ja lue tuo minun huonoa äidinkieltä sisältävä juttu uudestaa ja koita saada joku pointti juttuusi...Rusina sanoi:Se ei ole uskosi varassa nimittäin hän olisi voinut halutessaan peruuttaa hieman ja jatkaa, koska mitään auto säilyi ehjänä, eikä hän edes osunut seinään. Tuossa taidettiin perustella turvallisuustekijään, mikä on onttoa koska ratavirkailijoilla on tuota varten lippukoodeja..esim. tuplakeltaisten näyttäminen niin kauan kunnes Schumi menisi eteenpäin..jonka jälkeen ei tarvitsisi näyttää kuin vihreää..
Sääntöjen mukaan, jos hänet katsotaan syylliseksi, häneltä ei voida ottaa parasta kierrosaikaa pois, vaan hänen suorituksensa hylätään.Felix sanoi:Yksi naurettavimmista "keskeytyksistä" joita olen koskaan nähnyt. Eihän tuossa tarvitse kuin antaa kaasua ja jatkaa matkaa, vasen eturengas ei ole lähelläkään edes osumista kaiteeseen. Schumin paras aika pitää ehdottomasti mitätöidä.
Jos oikeus jostain kumman syystä tapahtuisi, niin näinhän siinä kävisi.Rusina sanoi:Sääntöjen mukaan, jos hänet katsotaan syylliseksi, häneltä ei voida ottaa parasta kierrosaikaa pois, vaan hänen suorituksensa hylätään.
Hmm.. mielenkiintoinen kommentti, kun olin kanssasi samaa mieltä, että hän olisi halutessaan voinut jatkaa, eikä tuossa ole mitään epäselvää.andyman sanoi:Pyyhippä vaahto pois suupielestä ja lue tuo minun huonoa äidinkieltä sisältävä juttu uudestaa ja koita saada joku pointti juttuusi...
Juup.Rusina sanoi:Hmm.. mielenkiintoinen kommentti, kun olin kanssasi samaa mieltä, että hän olisi halutessaan voinut jatkaa, eikä tuossa ole mitään epäselvää.
http://img135.imageshack.us/img135/7410/cheat5kp.jpgJuzo sanoi:Joo tuon videon perusteella näyttää selkeästi siltä, että tuo juttu oli mietitty ennen mutkaan tulemistakaan.
Aika räikee "moka". Mut mitä tohonkaan on kellään sanomista. Jos pitäs voittajaa huomisex tän perusteella veikata , niin mmmmontoya -ihan jo kertoimen takia.takasiipi sanoi:schumi teki taktisen virheen