Montako Formula 1-kisaa olet nähnyt paikan päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Montako Formula 1-kisaa nähnyt paikan päällä?

• 1

Äänet: 17 25,8%
  • 2

Äänet: 9 13,6%
  • 3-4

Äänet: 5 7,6%
  • 5-7

Äänet: 1 1,5%
  • 8-12

Äänet: 0 0,0%
  • 12-20

Äänet: 2 3,0%
  • 21-

Äänet: 2 3,0%
  • En yhtään

Äänet: 30 45,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    66
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Siihenhän se otsikkoon sisältyi kysymys. Mikä on lukema? Itsellä kaksi, ja sijoittuvat yli 10 vuotta takaiseen historiaan (Unkari 99, Monza 00). Voisi kyllä uudestaan lähteä, mutten yksin toki.

Viimeksi muokattu:
Kävin kerran Span porteilla. Kaksi kuukautta liian aikaisin.

Kävin kerran Span porteilla. Kaksi kuukautta liian aikaisin.
Kävit katsomassa "väärän" sarjan portteja ja pääsit sisään? Onhan nuo hinnat suolaisia, mutta silti haluaisin päästä kuulemaan uusiksi ääniä (ennenkuin siirtyvät nelisylinterisiin pellevehkeisiin).

Olen nähnyt Nürburgringille johtavan kyltin Trier - Koblenz välisellä autobahnilla....lokakuussa.

Ei ole vielä tullut nähtyä ainuttakaan, mutta kun seuraa löytyisi niin olisin lähtövalmiina kyllä. Rahat kaivettaisiin vaikka viemällä isomummon pöytähopeat kaniin ;)

Millos järjestetään F1-forumin yhteinen kisamatka?

Yhden kisan. Viime kaudella Hockenheimissa.

En ole heti menossa uudestaan.

Kuusi kisaa vuosina 1996-2008, kolmella radalla. Menisin uudestaan :ahem:

Monacossa 2007 tuli kisa nähtyä.

Olen myös nähnyt Estorilin radan. 13 vuotta liian myöhään.

Peräti nolla kertaa. Fioranolla kävin kattelemassa kun pojat ajeli, ei tosin formuloilla vaan jollain superferkuilla. Komiaa oli!

Kävin katsomassa ekan Abu Dhabin GP:n -09, oli tylsä kisa...

Häpeäkseni ja Harmikseni en ole yhtään. Äänestää en siis voi.

Jäsenmatka olisi kyllä hienoa toteuttaa.

Viimeksi muokattu:
Kerran olen käynyt. Webberin Mara otti ensmäisen paalunsa ja voitti ensmäisen kisansa silloin. K. Raikkonen suoritti uransa sadannen keskeytyksen.

Ja lisäksi olen käynyt oksentamassa Eau Rougeen, tai sen lähistölle jos Hokkasta on uskominen.

Kolme kertaa, Hungaroring 2007, Hockenheimring 2008 & Monza 2010.

Nurburgring 2009, tylsä, ei pelkoa että menisin uudestaan :nope:

En ole käynyt kertaakaan, eikä ole suunnitelmissa käydäkkään. Epäilen, että hinta/laatu-suhde ei ole mulle mieleinen.

Monzassa, Hockenheimissa ja Zolderissa oon käyny pienempiä kisoja katsomassa ja suunnitelmissa olis ensi vuonnakin käydä luultavasti Hockessa, Nürburgringillä ja mahdollisesti Brands Hatchissä. Ne on halpoja reissuja, saa valita itse katsomopaikkansa ja kierrellä varikolla.

Ai niin näin mä Ferrarin f1:n Monacon kaduilla ajelemassa, mut se oli tv-mainoksen kuvaus.