Monte Carlo 2008

Late

Peugeot 205 T16
RITA#28 sanoi:
No herranjumala jos ei tosta sitä ajovirhettä huomaa niin kannattaa siirtyä vaikka vanhainkotiin...:thumbup:
No ei kovin ihmeellisesti napsahtanu, kun ripustus hajos jo. Bosse olis ihan sata varmasti vetässy samassa paikassa.

SamiJ

Well-known member
Duvalilla ja Atkinsonilla vielä tiukkaa vääntöä. 3,5s eroa ennen kahta viimeistä pätkää.

Late

Peugeot 205 T16
Atkinson piti pintansa ja ajo saman ajan ku Duval :thumbup: ja sijoittui kolmanneks 1,1s erolla Duvaliin.

Metanolman

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Ei tullut paljon seurattua tämän vuoden Montea, mutta Mikolle ihan hyvä torjuntavoitto Loebistä. :thumbup:

Kyllä on Loeb ihan omassa sarjassaan....

Kehmu

Well-known member
Metanolman sanoi:
Ei tullut paljon seurattua tämän vuoden Montea, mutta Mikolle ihan hyvä torjuntavoitto Loebistä. :thumbup:

Kyllä on Loeb ihan omassa sarjassaan....
Hyvät 8 pistettä tosiaan, joskin Sordon epäonnen seurauksena. Tosta Loebista sen verran, että vaikka uskonkin että mestaruudenhan se taas vie, niin veikkaan myös että Mikko tulee laittamaan tosissaan kampoihin. Jos Ruattin ralli perutaan lumipulan takia, on se varmasti Mikolle iso takaisku. Siellä olis suamipojjat elementissään ja jos Latvala maltais vähäsen, niin kaksoisvoitto ei olisi utopiaa. Mutta katotaan nyt, eikä heti heitetä kirvestä kaivoon. Mikko voi hyvinkin yllättää useampaan otteeseenkin.

mariko

Well-known member
Late sanoi:
No ei kovin ihmeellisesti napsahtanu, kun ripustus hajos jo. Bosse olis ihan sata varmasti vetässy samassa paikassa.
-taitaa mennä todella huonon tuurin piikkiin,tossa kun ei tapahtunu mitään ihmeellistä...nyt poikien pitää kasata ittensä ja nuppi pysytyssä kohti uusia kisoja.:alppu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
RITA#28 sanoi:
No herranjumala jos ei tosta sitä ajovirhettä huomaa niin kannattaa siirtyä vaikka vanhainkotiin...:thumbup:
Minä en ainakaan huomaa mitään normaalista ralliajamisesta poikkeavaa. Toisaalta en ole itse rallia ajanut pätkän vertaa ja seurannutkin vain satunnaisesti televisiosta. Missä kohdassa se virhe sitten tapahtuu?

mjs

Long easy right sumppuun
Huhhuh sentään, kylmää katella noita läheltä piti -tilanteita. Kaikesta turvallisuussaarnasta huolimatta näköjään ainakin Montessa viedään ralli läpi lähinnä tuurilla ilman kuolonuhreja, taitaa edelleen olla vähän eri standardit turvallisuuden suhteen esim. Neste Ralliin verrattuna.

Late

Peugeot 205 T16
JPP sanoi:
Minä en ainakaan huomaa mitään normaalista ralliajamisesta poikkeavaa. Toisaalta en ole itse rallia ajanut pätkän vertaa ja seurannutkin vain satunnaisesti televisiosta. Missä kohdassa se virhe sitten tapahtuu?
aikaliki 43 sekunnin kohdalla. Huonoa tuuria kyllä oli.

Viimeksi muokattu:

RITA#28

Banned
JPP sanoi:
Suunnileen 44sekuntia, vasemmalle kääntyvässä mutkassa ajaa liian sisältä, näkyy kun se hyppää sillee vähän siitä...

Ja Rautenbach!:nope: :jaska: :thumbdown :doubtful:

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Late sanoi:
aikaliki 43 sekunnin kohdalla. Huonoa tuuria kyllä oli.
Just, eli se kun käy auto aika lähellä vasemmanpuoleista reunaa. En siihen kyllä kiinnittänyt aikaisemmilla katselukerroilla mitään huomiota. Ajattelin että ne aikalailla videon alussa olevat sisäkurvissa nyökähtämiset olisivat saattaneet olla se virhe.

Voiko tuota noin 43 sekunnin kohdalla olevaa tapaustakaan varsinaisesti virheeksi sanoa. Ei kai se seuraamuksista ole kiinni onko kyseessä virhe vai optimistisesti/tarkasti vedetty ajolinja. Tuleehan niitä ihan oikeita virheitäkin, mutta tuurilla tai tekemällä virhe hyvässä kohdassa, kilpailu jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ja edelleen mainittakoon että asiantuntemukseni rallista ja muusta(kin) autourheilusta on aika pyöreä nolla.

edittivä: lisäsin pilkun ja RITA#28 on näköjään vahvistanut virhekohdaksi sen liian sisäisen ajolinjan
kakkoseditti: vetoan asiantuntemattomuuteeni ja jätän siirtymättä vanhainkotiin vielä toistaiseksi :)

Viimeksi muokattu:

Late

Peugeot 205 T16
Tuleeko MTV3 tosiaan näöyttämään jatkossakin Ralli videot netissä ilmatteeks? Todella hinoa on jos tulee.