Monte Carlo 2008

Late

Peugeot 205 T16
RITA#28 sanoi:
Latala teki sen mitä pitikin! Jos näin tullaan maaliin niin Ford on peräti kolmantena pisteissä! HYVÄ! Tätä Wilson siltä oottikin...
No ei ennen keskeytystä olis montaa pistettä tullu. Tossatilanteessa voipi jo ottaa vähän riskejä.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
RITA#28 sanoi:
Latala teki sen mitä pitikin! Jos näin tullaan maaliin niin Ford on peräti kolmantena pisteissä! HYVÄ! Tätä Wilson siltä oottikin...
Mää tuota jo vähän odottelinkin.:rolleyes:

mariko

Well-known member
-tonin sutsukista poksahti mosa,mulla ihan pienet mahkut päästä kyytsään juuri ennen neste rallia,ajelee nurkilla silloin testejä.

RITA#28

Banned
mariko sanoi:
-tonin sutsukista poksahti mosa,mulla ihan pienet mahkut päästä kyytsään juuri ennen neste rallia,ajelee nurkilla silloin testejä.
Hienoo! Millanen käytäntö sutsukilla näissä kyytiinottamisi on?

mariko

Well-known member
RITA#28 sanoi:
Hienoo! Millanen käytäntö sutsukilla näissä kyytiinottamisi on?

-mahdollinen kyytiin pääseminen on tässä tapauksessa 100% tonin ansiota.

Mustiskuusviis

Well-known member
Loeb

Vämpylä sanoi:
No eipä niistä vanhoista mestareista paljoa ollut iloa Loebia vastaan, enemmän tai vähemmän statisteja kaikki Loebin rinnalla. Siis Mäkinen, Sainz, Mcrae. Jopa tuolloin kun Loebin sorataidot oli vielä "ei niin hyvät".
Harmi että nytkin on tullut viestejä joista paistaa läpi ettei Loeb osaa oikeesti mitään, sillä on vaan hyvä auto. Kyllä mä luulen että se osaa ajaakin.
Ainakin hieman. :doubtful:
Toi kommentti vanhoista mestareista liitty kuskien karismaan ja kuljettajien mielenkiintoon, ei niikään siihen että he olisivat enää pystyneet lyömään Loebin. 2003 Sainz pisti Loebin ja Solbergin tiukoille lähinnä ajamalla viisaasti pisteitä joka kisasta, mutta 2004 Sainz voitti ihan ajamalla Loebin Argentiinassa ja Suomessa, molemmat kovavauhtisia kisoja (ok, vaativat myös kokemusta) mutta, ei hullummin 42 vuotiaalta kuskilta tollasta "ajo-robottia" vastaan joka oli jo huippuvauhdissa sorallakin. :thumbup:

Ja pakkohan se on myöntää että Loeb on 2000 luvun paras kuljettaja, mutta kaikkienaikojen parhaaksi en vielä laskis.

L4z!

Well-known member
Astraali sanoi:
2002 Montessa taisi Mäkinen laittaa Lööppiä pataan.
Tais silloin Loeb sössiä ite kun ajeli risteyksen pahasti pitkäksi väärän nuotin takia.

Edit: luin ylempää että oli sakko renkaat. Tuo risteyksestä harhaan ajaminen taisi sitten olla eri kisassa. Muistaakseni ajeli aika pitkäänkin harhaan.

Viimeksi muokattu:

L4z!

Well-known member
Mustiskuusviis sanoi:
Toi kommentti vanhoista mestareista liitty kuskien karismaan ja kuljettajien mielenkiintoon, ei niikään siihen että he olisivat enää pystyneet lyömään Loebin. 2003 Sainz pisti Loebin ja Solbergin tiukoille lähinnä ajamalla viisaasti pisteitä joka kisasta, mutta 2004 Sainz voitti ihan ajamalla Loebin Argentiinassa ja Suomessa, molemmat kovavauhtisia kisoja (ok, vaativat myös kokemusta) mutta, ei hullummin 42 vuotiaalta kuskilta tollasta "ajo-robottia" vastaan joka oli jo huippuvauhdissa sorallakin. :thumbup:

Ja pakkohan se on myöntää että Loeb on 2000 luvun paras kuljettaja, mutta kaikkienaikojen parhaaksi en vielä laskis.
Mä lasken. Sainz ja Mäkinen tulee perässä.

Late

Peugeot 205 T16
Tullu EK15 nelos väliajassa pikkunen virhe lobille ajalle :D

Viimeksi muokattu:

L4z!

Well-known member
Onkos nyt toimivia reaaliaikaisia splittejä missään. En ole saanut mitään toimimaan mitä olen löytänyt.
Edit: löyty toimivat.

Viimeksi muokattu:

RITA#28

Banned
Faustus sanoi:
Peili tais osua siihen äijän helmaan! Eihän sillä ees ollu kiire karkuun? Itsariako se yritti perkele!Joo ei tartte ihmetellä miks esim. Montea ei valita parhaiten järjestetyksi ralliksi. Hullua toimintaa! Enkä mä tiiä oliko tuo poliisi, pikemminkin pätkän järkkäreitä...

Viimeksi muokattu:

Jippo

www.jippo.fi
RITA#28 sanoi:
No herranjumala jos ei tosta sitä ajovirhettä huomaa niin kannattaa siirtyä vaikka vanhainkotiin...:thumbup:
Olenko jossain sanonut ettei sitä virhettä siitä huomaa?

RITA#28

Banned
Jippo sanoi:
Olenko jossain sanonut ettei sitä virhettä siitä huomaa?
Et, tosta sun teksitäs vaan sai semmosen kuvan. Sori jos et sitä tarkoittanut. Mutta sen näkee ihan selvästi... Jousitus petti kuulostaa aika välttelevältä ilmaukselta. Ulosajo ois todellisempi...