Monte Carlo 2021

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3166
Sijainti
Lahti
Olkoon vaikka mitä Monte-huumaa, niin Jari-Matti vaikuttaa kerta kaikkiaan loistavalta keulakuvalta ja hengenluojalta Toyotalle. Fiksua & positiivista viestintää mediaan läpi viikonlopun, ja myös tiimin henki vaikuttaa ulospäin oikeasti tosi hyvältä. Ilo seurata ja verrata vaikkapa Adamoon.
Nyt kun sanoit, äkkäsin asiaa kelailla ja totta turiset, veliseni. Latvala istui capo tutti di capiksi Toyota-tallissa vallan mainiosti. Saattaa olla hänen kaltaiselleen henkeen ja vereen rallimiehelle mitä mainioin paikka ns. toteuttaa itseänsä.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14532
Sijainti
Tampereen lenkki
No voe helkatti, en ollu huomannut, kiitos!
Saatoin myös aikanaan hieman edistää tämän toiminnon mukaantuloa ;) itse en kyllä sitä käytä, koska All Live on enemmän ralliradio, onboardeja voi katsella sitten erikseen jos haluaa keskittyä nuotteihin.
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4722
Sijainti
Event horizon
Nyt kun sanoit, äkkäsin asiaa kelailla ja totta turiset, veliseni. Latvala istui capo tutti di capiksi Toyota-tallissa vallan mainiosti. Saattaa olla hänen kaltaiselleen henkeen ja vereen rallimiehelle mitä mainioin paikka ns. toteuttaa itseänsä.
Kumpa JML oliskin todellinen Capo, mutta kuten Anttila YLE:lla totes, niin operatiivisiin toimintoihin Latvalalla ei ole mitään sananvaltaa. LIndström ja Lehtinen sitä TGR:n showta noin käytännössä pyörittävät. Latvala vain turisee lämpimikseen medialle ja kantaa vastuun siitä että L&L haltsaavat hommat Nipponin päätä tyydyttävällä tavalla.
 

Hoff

New member
Liittynyt
12.4.2020
Viestit
1
Vieläkun siellä saataisiin sen lähetyksen ohjaus kuntoon, ettei turhuuksien näyttämiseen ruudussa menisi aina kahta minuuttia kuskien välillä, vaan saataisiin haastattelut pieneen ruutuun ja äksöniä pätkiltä enemmän.
Oma huomioni on ollut, että TV-erikoiskokeilla haastattelut tulevat aina koko ruudulla, mutta pelkästään All Livessä näkyvillä pätkillä haastattelut tulevat usein juuri pieneen ruutuun.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14532
Sijainti
Tampereen lenkki
Oma huomioni on ollut, että TV-erikoiskokeilla haastattelut tulevat aina koko ruudulla, mutta pelkästään All Livessä näkyvillä pätkillä haastattelut tulevat usein juuri pieneen ruutuun.
TV-pätkällä kuvataan auton takaosan mainoksia huolellisesti. Mahtaako kuulua sopimukseen?
 

Arlex

Well-known member
Liittynyt
7.4.2018
Viestit
58
Kumpa JML oliskin todellinen Capo, mutta kuten Anttila YLE:lla totes, niin operatiivisiin toimintoihin Latvalalla ei ole mitään sananvaltaa. LIndström ja Lehtinen sitä TGR:n showta noin käytännössä pyörittävät. Latvala vain turisee lämpimikseen medialle ja kantaa vastuun siitä että L&L haltsaavat hommat Nipponin päätä tyydyttävällä tavalla.
Juuri näin....menee aikaa niin huomaa varmaan itsekin, että mitä hemmettiä minähän vaan pyörin täällä ja annan kommentteja medialle! Kun kuitenkin puhutaan "tallipäälliköstä". Vähän niinkuin mekaanikko jengissä.....ykkösmekaanikolla ei olisikaan työkaluja ja huomaaakin että mitä hel...iä enhän mä voikaan tehdä mitään!
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1290
Minä olen Dirtfishin kanssa samoilla linjoilla. Minulle ralli on aina ollut kuski ja auto metsässä, yleisö on vain sivujuonne (unohdetaan nyt kasarin Portugalit ja muut reikäpääeventit samalta ajalta). Totta kai mieluummin yleisöä kuin ei, mutta rallissa minulle penkalla seisovat ihmiset eivät tee rallia, suurimman osan ajasta autot ovat joka tapauksessa poissa liveyleisön silmistä.
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14532
Sijainti
Tampereen lenkki
Minä olen Dirtfishin kanssa samoilla linjoilla. Minulle ralli on aina ollut kuski ja auto metsässä, yleisö on vain sivujuonne (unohdetaan nyt kasarin Portugalit ja muut reikäpääeventit samalta ajalta). Totta kai mieluummin yleisöä kuin ei, mutta rallissa minulle penkalla seisovat ihmiset eivät tee rallia, suurimman osan ajasta autot ovat joka tapauksessa poissa liveyleisön silmistä.
juu, ehdottomasti samaa mieltä. Vähän erikoinen toi Autocarin juttu, ja saanut aika tyrmäävän palautteen kyllä.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3166
Sijainti
Lahti
No voe helkatti, en ollu huomannut, kiitos!

Vieläkun siellä saataisiin sen lähetyksen ohjaus kuntoon, ettei turhuuksien näyttämiseen ruudussa menisi aina kahta minuuttia kuskien välillä, vaan saataisiin haastattelut pieneen ruutuun ja äksöniä pätkiltä enemmän.
Ylen
Kumpa JML oliskin todellinen Capo, mutta kuten Anttila YLE:lla totes, niin operatiivisiin toimintoihin Latvalalla ei ole mitään sananvaltaa. LIndström ja Lehtinen sitä TGR:n showta noin käytännössä pyörittävät. Latvala vain turisee lämpimikseen medialle ja kantaa vastuun siitä että L&L haltsaavat hommat Nipponin päätä tyydyttävällä tavalla.
Sittenhän se varsinainen päällikkö onkin! Kaikki höpöttämistä lukuunottamatta on delegoitu muille. Nice:)
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4722
Sijainti
Event horizon
Allekirjoitan täysin tuon Autocarin jutun. Tämän vuotinen Monte kaikkine rajoituksineen oli säälittävän ja naurettavan välimaastossa oleva torso. Jos ei viranomaismääräysten vuoksi voitu järjestää kunnon kisaa, niin sitten ei olisi pitänyt ryhtyä härsimään ollenkaan nyt nähdyin tuloksin.
 

henkka_ok

penkkapelle
Liittynyt
24.9.2008
Viestit
1347
Sijainti
Etelä-Pirkanmaa
Allekirjoitan täysin tuon Autocarin jutun. Tämän vuotinen Monte kaikkine rajoituksineen oli säälittävän ja naurettavan välimaastossa oleva torso. Jos ei viranomaismääräysten vuoksi voitu järjestää kunnon kisaa, niin sitten ei olisi pitänyt ryhtyä härsimään ollenkaan nyt nähdyin tuloksin.
Katoitko sä sitä kisaa ollenkaan?
 
Ylös