nordic man
Well-known member
Neuville vielä sentään mukana. Mutta joo, onhan tapahtumaa nyt.
Elfyn ajoi pätkän maaliin sen jälkeen kun auto nostetiin takaisin tielle. Sekä ajallaan seuraavan EKn ATlle.Millainen rankka Evansille tulee tuosta pätkän missaamisesta? Tuloksissa näkyy vielä seuraavalla pätkällä.
Eikös pätkä laitettu poikki, joten 20 minuuttia sakkoa tuli laskennallisesti? Mun mielestä vähän erikoinen homma.Elfyn ajoi pätkän maaliin sen jälkeen kun auto nostetiin takaisin tielle. Sekä ajallaan seuraavan EKn ATlle.
Joten ei siitä mitään rangaistusta tule.
Muuta kuin se 20 min mitä siinä nosto hommissa aikaa meni.
Eli jatkaa normaalisti kisaa.
Ei taida olla ennakkotapausta. Jotenkin epäilyttää menikö tämä ihan oikein. Hyundain luulisi ainakin kyselevän tarkennusta kun superrallissa Evans olisi Tänakin takana.Eikös pätkä laitettu poikki, joten 20 minuuttia sakkoa tuli laskennallisesti? Mun mielestä vähän erikoinen homma.
Miten nää muuten menee, jos osallistuu superralliin, niin sakkoa on 5 min per erikoiskoe jota ei aja ja 10 min viimeiseltä, mutta jos ajaa maaliin, niin saa sen ajan minkä saa? Eikös Evansin olisi kannattanut siis keskeyttää?Eikös pätkä laitettu poikki, joten 20 minuuttia sakkoa tuli laskennallisesti? Mun mielestä vähän erikoinen homma.
No EKn 11. tuloslistan mukaan Elfyn hävis sillä pätkällä 20:05,9Eikös pätkä laitettu poikki, joten 20 minuuttia sakkoa tuli laskennallisesti? Mun mielestä vähän erikoinen homma.
Sama videopeli kaato tuli mieleen, kun näki sen yhden kuvakulman, vielä olis puuttunut, että olisi siitä päässyt jatkamaan niin kun ei mitään, olis ollut todellinen playstation sukupolvi kaato.Avasin tämänkin sivuston varmaan puolen vuoden jälkeen.
Onko tietoa, mitä Kallen autolle tehtiin, kun parani noin paljon?
Fourmauxin kohdalla pitää sanoa, että lento rotkoon muistutti videopeliulosajoa. Ja aina kun hekumoidaan B-ryhmän aikoja (mitkä oli kyllä hienoja), niin turvallisuus ainakin on nykyään parempaa. Uskomatonta, mitä nuo nykyään kestää.
Kilpailun johto antaa noita laskennallisia aikoja kun pätkä perutaan, niille jotka ehtivät pätkää jonkin matkaa ajaa. Evansille varmaan laskettiin kauanko nostohommissa meni ja ynnättiin se pohjiin.Evans sai siis laskennalisen ajan erikoiskokeelle, eikä suoraa "rangaistusta".
Nyky säännöillä jokaisesta missatusta pätkästä tulee 10min penaltia
Ei ole tietoa mutta luulen/arvaan että keskilukon preloadia muutettiin johonkin suuntaan...Onko tietoa, mitä Kallen autolle tehtiin, kun parani noin paljon?
Powerilta voi saada vielä pinnojaJoko Titanak lähti kotiin? Häntähän ei kiinnosta ajaa sijoista ynnä muut.