AnttiL
Reittinörtti
Yksikään auto ei ole vielä jäänyt tien päälle hybridivian takia. Toki yksittäisillä pätkillä on ollut ongelmia.
Eihän näistä yhdenkään pitänyt päästä maaliin asti ja Mikkelsenin piti juhlia voittoa.Yksikään auto ei ole vielä jäänyt tien päälle hybridivian takia. Toki yksittäisillä pätkillä on ollut ongelmia.
Keskitasauspyörästö kiellettiin tälle vuodelle, sen verran huonosti tuo on uutisoitu että varmistin vielä säännöistä.Ei ole tietoa mutta luulen/arvaan että keskilukon preloadia muutettiin johonkin suuntaan...
Siälähän on vaan joku ’vapautin’ käsijarrulle.Keskitasauspyörästö kiellettiin tälle vuodelle, sen verran huonosti tuo on uutisoitu että varmistin vielä säännöistä.
Olisi siinä pohtimista, nöyrtyäkö päästämään Breen edelle vai nöyrtyäkö jo tässä vaiheessa vuotta ajamaan täysi sarja Fordilla.Vaikka Kalle ei Breeniä ihan kiinni saisikaan, niin hyvä olisi päästä mahdollisimman lähelle, jotta M-Sportille ei olisi niin helppoa nostaa Breeniä Loebin edelle. Olisikin suurmestarille pieni nöyrtymisen paikka, joutuikos hän Hyundaillakaan koskaan päästämään tiimikaveria edelle?
Ajelee valmistajien pisteistä.Ajaako Seppo tässä kisassa Fordille valmistajien pisteitä vai ajeleeko vaan nelosautolla?
Itse mietin myös että tämähän on esim. Breenille varmasti etu että assukisoista pari ranskalaista napsii korkeimmat pisteet pois, kun ainakaan oletuksena Breen ei ole tuolla alustalla vahvimmillaan. Jännä kausi tiedossa!Tän kauden mestaruus ratkotaan Evansin, Rovanperän, Breenin, Neuvillen ja Tänakin välillä. Edellyttäen, että Hyundai kulkee. Nyt ei ole kauhean hyvältä meno näyttänyt, mutta on tässä vielä aikaa. Joka tapauksessa käsillä näyttää olevan erittäin mielenkiintoinen kausi ja mestaruuskandidaateille harmaita hiuksia on vielä aiheuttamassa Ogier, Lappi ja Loeb. Mielenkiintoiselta näyttää asetelmat nyt kun Fordkin näyttää olevan tappelemassa kärjessä.
Sen vuoksi koska....se EI vaan sitten ole käytössä....punttina vaan!! Tuskin se pystyy "lukitsemaan" voimalinjaa!Yksikään auto ei ole vielä jäänyt tien päälle hybridivian takia. Toki yksittäisillä pätkillä on ollut ongelmia.
Näjöjään Katsutalla oli liina, oli takakontissa kiinni...Evansin tapaukses ei paljon auta kontissa oleva liina. Ruotsiin kannattaa ottaa irtoliina, nii voi vetää myös noukasta pois.Ne painaa eikä sinne lähdetä ulos ajamaan... Ja miksei ne nostanut sitä pois voi johtua paikalla olleista järjestysmiehistä jotka aika nopeasti ajoivat yleisöä pois auton ympäriltä...
Mun mielessä näillä kuljettajilla on järkyttävä ero asenteessa, Oliver keksii koko ajan tekosyitä kun ei kulje ja Kalle taas kääri hihat ja rupes työstämään asiaa ni kas kummaa auto ja sitä myöten ajaminen alko menemään oikeaan suuntaan.Kalle on tehnyt minuun suuren vaikutuksen, varsinkin jos vertaan moneen muuhun ajovauhtinsa kanssa tuskastelleeseen, kuten nyt vaikkapa Solbergiin. Vanhemmiltaanhan sitä ihminen monen asian oppii vähän niin kuin huomaamattaankin, mutta Kalle on myös isäänsä lunkimpi ja luottavaisempi. Hämmästyttävän hyvin pysyy sipuli kasassa ja keskittyminen itse asiassa. Todella vakuuttava heppu!