DC
Helsingin UA
Evansilta rengas, nyt tuli draamaa.
ykköspätkähän meni hyvin, kakkospätkällä ei voinut käyttää käsijarrua ja tietysti sellanen pätkä jolla on n. 30 neulansilmääMitä nallepuuroa Takalle on oikeen syötetty, huomattavasti parempia aikoja viime pätkillä vrt. eiliseen.
Oon samaa mieltä siitä, että olisi kivempaa jos olisi lunta, jäätä ja kaikkeetavaraahei. Mutta, toisesta väitöksestä olen eri mieltä, rengasvalinnat ja renkaiden säästely kuuluu ralliin. Toki rengasrikot saattaa olla ikävää rulettia mutta toisinaan myös kuskin omia virheitä.Näin kun päivän eka legi on ajettu.
Tälläinen Monte ei ole oikein meikäläisen mieleen. Liian puhtaalla assulla mennään.
Rengas peliksi näyttää menevän tämä viikonloppu.
Joo rengas peliä on aina. Mutta jotenkin tuntuu että rengas kuluma on yllättänyt kaikki tiimit. Siksi peliä tulee olemaan enemmän kuin normaalisti.Oon samaa mieltä siitä, että olisi kivempaa jos olisi lunta, jäätä ja kaikkeetavaraahei. Mutta, toisesta väitöksestä olen eri mieltä, rengasvalinnat ja renkaiden säästely kuuluu ralliin. Toki rengasrikot saattaa olla ikävää rulettia mutta toisinaan myös kuskin omia virheitä.
Kaikki sulanut ja sateet jäi ennustettua pienemmiksi. Eilen oli vähän jäätä.Onkos tuolla nyt millään pätkällä lunta ja jäätä? Vai kaikki sulanut ?
Evans tulee ihan limitillä tuon rengasrikon jälkeen. Toki vähän pakkokin tuon aikatappion jälkeen.Kovaa tuli Evans. Harmi sitä rengasrikkoa.