Ei selitä kyllä pelkkä hybridi tuota eroa."Hybridi hajos siinä alussa"...
Heh, joo se on just näin.Monteen kuuluu lumi, jää ja yllättävät säänvaihtelut kesken viikonlopun, mutta on tääkin aika Montemainen keli. Silloin kun odottaa niin mintusti sitä lumen - ja jäänpaskaa, niin sääolosuhteet kääntyykin 180 astetta ympäri ja onkin kuivaa.
Jännä juttu, että viime kaudellakin kuitenkin Tänak pystyi sitä Hyundaita viemään hirveällä raivolla Neuvillea kovempaa. Kyllä se niin on, että kunnon rattimies sillä ehtii.Veikkaan että tuolla Hyundailla ei pysty kukaan muu ikinä ajamaan niin kauan kun se Neuvillelle tehdään.
Mutta kuinka paljon siinä kuunneltiin Tänakia vs Neuville? Miksi Tänak lähti Hyundailta?Olihan Tänak sentään kehittämässä tuota Hyundaita. Edellinen WRC-luokan malli oli sitten ihan selkeästi Neuvillelle räätälöity.
Jep, puhutaan vähän eri luokan kaverista kuin Lappi. Yleisesti mietin vaan että kuinka moni kuski tuolla Neuvillen lisäksi on vuosien saatossa pystynyt ajamaan? Ei säännöllisesti oikein kukaan. Neuville tykkää paljon aliohjaavasta autosta ja sellainen tuo Hyundai on vuodesta toiseen.Jännä juttu, että viime kaudellakin kuitenkin Tänak pystyi sitä Hyundaita viemään hirveällä raivolla Neuvillea kovempaa. Kyllä se niin on, että kunnon rattimies sillä ehtii.
Iltapäivälenkki jäi vähän heikommalle seuraamiselle, mutta selkenikö et hajosiko Loubetin tehostin ennen tuota hetkeä kun moikkasi vähän liikennetolpan kanssa, vaiko vasta sen jälkeen?Loubetllä Huttusen säädöt On pitkä päivä vetää! Voi sumujensaarten sähkövehkeet sentään
Katsoin tuon pätkän incarin Loubelta ja sanoisin että hajosi siinä osumassa. Näyttäisi toimivan hetken osuman jälkeen kunnes öljyt valui pihalle ja juuri ennen osumaa kääntelee rattia ihan normaalisti...Iltapäivälenkki jäi vähän heikommalle seuraamiselle, mutta selkenikö et hajosiko Loubetin tehostin ennen tuota hetkeä kun moikkasi vähän liikennetolpan kanssa, vaiko vasta sen jälkeen?
Jälkimmäiseen voisi vitaepro-mainosta mukaillen sanoa et ihan oma syy.