Monte Carlo -ralli 2024

Takagummi

Well-known member
Liittynyt
14.9.2021
Viestit
88
Sanoinko minä niin? Tai minä en ainakaan hetkeäkään puhunut asiasta katsojan näkökulmasta vaan TV-yhtiöiden näkökulmasta, siitä mihin slotteihin heillä on mahdollista näyttää tällaista niche-lajia koska isommat vievät yleensä tilaa. Futis ja F1 ovat jokseenkin ympärivuotisia, alppihiihto suhteellisen kausittaista.
Et varsinaisesti, ymmärsin luultavasti väärin. Kunnioitus itselläni on itseasiassa sinua kohtaan (puhtaasti nettikommentteihin perustuen). Mutta siinä pysyn kannassani, ettei pientä lajia näin pelasteta
 

Takagummi

Well-known member
Liittynyt
14.9.2021
Viestit
88
Varmasti on keskusteltu tuhanteen kertaan täälläkin foorumilla, pitäisikö vaan muuttaa wrc2 ykkösluokaksi. Aiemmin olin täysin sitä vastaan, nyt en ole enää ihan varma. Jotenkin en ymmärrä sitä, että haikaillaan b-ryhmän perään, mutta nyt wrc1 luokan autot, jotka ovat todella rajuja vehkeitä, eivät kiinnosta kuin ns. niiloja
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14777
Sijainti
Tampereen lenkki
Varmasti on keskusteltu tuhanteen kertaan täälläkin foorumilla, pitäisikö vaan muuttaa wrc2 ykkösluokaksi. Aiemmin olin täysin sitä vastaan, nyt en ole enää ihan varma. Jotenkin en ymmärrä sitä, että haikaillaan b-ryhmän perään, mutta nyt wrc1 luokan autot, jotka ovat todella rajuja vehkeitä, eivät kiinnosta kuin ns. niiloja
Ratkaisu kuulostaa helpolta mutta on oikeasti aika monimutkainen. Esim Ford ei enää valmista Fiestaa, joten kiinnostaisiko heitä enää olla mukana sarjassa? Ja sama kohtalo voi kokea pian muitakin pieniä autoja, Fabia taisi olla kanssa jo liipaisimella? Rally2-autojen turvallisuus ei ole samalla tasolla kuin Rally1:n.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Katselin tulos listaa ja näyttää siltä että kelloja ei nollattukkaan aamulla.
Onkohan tuolla virhe vai olenko nyt ymmärtänyt asian väärin ?
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14777
Sijainti
Tampereen lenkki

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14777
Sijainti
Tampereen lenkki
Hyvin todennäkölisesti Neuville ottaa suurimman pistepotin, tapahtui powerilla mitä tahansa. Neuville johtaa sunnuntain sprinttiä nyt 7,1 sekunnilla, mitä ei ajamalla oteta kiinni.
 

simc

Well-known member
Liittynyt
28.6.2013
Viestit
202
Se on sanottava, että näillä sunnuntain alkupätkillä on ajettu kisavauhtia. Katsuta tai edes Tänak eivät ole heittäneet maagisia pohja-aikoja.

Mutta onko tämä sitten hintansa arvoista?
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
876
Tämähän on kautta aikojen farssi. Edes FIAa ja promoottoria itseään ei kiinnosta (niin kuin ei ketään muutakaan) koko systeemi, niin sitten piilottelevat sitä. Nythän kaikki näytetään yleisölle niin kuin ennenkin, mutta yhtäkkiä jostain ilmestyykin lisäpisteet ja kukaan ei tiedä, mistä ne ovat tulleet. Ei voi kun nauraa.
 
Ylös