MVRX
Well-known member
Pysäköintialue
Pysäköintialue
Mun mielestä ruudulla luki että supersofteja oli kaikilla paitsi Munsterilla. Ja sitten Ogier, Fourmaux, Evans ja Pajari vielä yksi softi seassa. Neuville ja McErlean 2+2Kallella taisi olla väärä rengasvalinta. Tuntuu toimivan paremmin kun on supersofteja alla ja Kallella oli pelkkiä softeja.
Jos en omiani kattonu nii itse olin katsovinani että Kallella oli kierros softeja, mutta voi olla että katsoin väärinMun mielestä ruudulla luki että supersofteja oli kaikilla paitsi Munsterilla. Ja sitten Ogier, Fourmaux, Evans ja Pajari vielä yksi softi seassa. Neuville ja McErlean 2+2
Niin, tämä on nuorten kuskien kohdalla se ikuisuuskysymys. Kumpi tyyli on parempi, kannattavampi? Kumpaa tallipäälliköt arvostavat enemmän.Ja Fourmaux ensimmäisessä pääluokan Montessaan 2022 veti kolmospätkällä ilmavasti vuorenseinän kautta rotkon pohjalla. Oliko se lopputulemaltaan tai kokemuksen kannalta sitten parempi? Tässäkin Montessa Ogier, Tänak ja Neuville ovat menneet ojia pitkin. Pajari on kuitenkin näyttänyt, että sitä vauhtia löytyy.