Mun mielestä tais sanoa että rajotin otti vastaan, eli ois vaan pitänyt löytyä isompaa pykälää.patriot sanoi:Grönholm sanoi kyllä, että vauhtia olisi vielä autosta löytynyt, mutta rengasvalinta oli väärä. Nastaton rengas huojui liukkailla teillä eikä Bosse saanut fiilistä kohdalleen.
.
Niin ralli lähetyksessä munkin mielestä bosse sano ja että renkaissa ei ollu mitää vikaa.Mikkoz sanoi:Mun mielestä tais sanoa että rajotin otti vastaan, eli ois vaan pitänyt löytyä isompaa pykälää.
Pösöllä on vaan nelivaihteinen laatikko, muilla taitaa olla yleisimmin kuusivaihteisia. Jos nopeita osuuksia varten säätäisi välitykset, ei auto kiihtyisi mihkään mutkaosuuksilla.patriot sanoi:Ai no sitten! Itse en nähnyt itse rallilähetystä vaan luin YLE:n teksti tv:stä. Siinä Bosse manasi renkaita.
Mutta kaippa sitten ei vauhtikaan riittänyt noin nopealla pätkällä. Voimansiirron välitykset oli säädetty mutkaisia teitä silmälläpitäen?
En minä tiedä miksi kaikkien mielestä tämä uusi lähetysformaatti olisi huono? Minusta ainakin ihan hyvä, ei ainakaan edellisien vuosien versiota huonompi.mclaren sanoi:Lähetykset tuolta Montesta tulevat tänä vuonna huomattavasti edellisvuosia aikaisemmin. Suuri syy niiden tason laskuun lienee kiire. Päivän pätkät on tuskin ehditty ajaa loppuun, kun jo pitäisi olla koostettu ja käsikirjoitettu puolen tunnin lähetys valmiiksi.
Kyllä niillä on Montessa käytössä 5-vaihteinen laatikko.Mikkoz sanoi:Minulle tuli ainakin heti mieleen Marcuksen kommenteista, että pösön ois sitten pitänyt pitänyt laittaa se 5 lovineen loota tähän ralliin, keeran ei kulku riitä. Voikohan ne vaihtaa sen 5 vaihteisen laatikon kesken kisan?
Lähde: worldrallynews.com"On the rev limiter all the time. I lost confidence in the fast corners." It is thought that a higher ratio may be available, but possibly only for the four speed gearbox. The problem may not recur as that stage is not typical and is not repeated.
Kyllä mielestäni ainakin suomalaisessa mediassa on toitotettu että 4 vaihtenen laatikko on käytössä. Siitä en sitten sano mitään, onko tuo tieto oikea.Faustus sanoi:Kyllä niillä on Montessa käytössä 5-vaihteinen laatikko.
Lähde: worldrallynews.com
Eikä enää edes näytetä virtuaali kuvaa siitä ek:sta niinkuin ennen.ttkorhon sanoi:Kyllä tosiaan oli ylen rallilähetyksessä taas taso tippunu viime vuodesta. Ois ne nyt voinu ees kartat näyttää jokaisesta pätkästä ennen pätkän alkua tai edes mainita nimeltä.
Loixin eteneminen on tällä hetkellä niin hidasta, että tuskin se johtuu mistään rengasvalinnasta.Valde sanoi:Duvalin ja Loixin eteneminen on niin hidasta, että taitavat olla erilaisilla rengastaktiikoilla liikkeellä.