Monza: Kisa ja jälkikeskustelut

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18382
Hyvin kuvastaa kilpailua että Domenicali vastaanottaa valmistajien voittopokaalin omalta pääsponsoriltaan.
Jos Domen paikka on aijemmin ollut vaakalaudalla, niin sitä se nyt ei oo ainakaan vähän aikaa:thumbdown
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ja tietysti vitutus on myös siinä, että Falonso on jo tehnyt vajaassa kaudessa kaikki virheet, mitä Kimi teki kolmen vuoden aikana, mutta nyt kun hän sattui ajamaan paalulle ja vielä ttu voittamaan MONZASSA, niin siitähän saa kaiken anteeksi ja nyt hehkutetaan miten täydellinen kuski hän on. Ttu.
Tuskin viiri tällä foorumilla noin helposti kääntyy. :D
 

Automenu

Well-known member
Liittynyt
2.11.2008
Viestit
2335
Voiton jälkeen tifosojen odotus nousee huippuunsa. Kyllä tämä oli Ferrarille se ainut paikka, jossa voittoa enää tällä kaudella voitiin tavoitella. Nyt onnistuivat, nauttikoon siitä.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
En tajua mikä teillä kaikilla vaivaa BBC:n kanssa, mulla on hesus christin flash10-softalla toiminut putkeen kokonaiset kaksi tuntia ilman minkäänlaista tökkäystä/kaatuilua. Alotin katsomaan siis siitä BBC:n prerace lähetyksestä!

Olin kyllä syömässä kierroksesta 25 ja tulin takasin kun ne suihkutteli samppanjoita ja taisin missata jotain?

:thumbup:
 

mauke

Well-known member
Liittynyt
15.7.2009
Viestit
371
Harmi että Hamilton hätäilyllään vähän latisti koko kisan. Olisi varmasti pystynyt jopa ohittamaan.
 

xxxFerrarixxx

Well-known member
Liittynyt
11.5.2008
Viestit
206
Ajaakohan Massa seinään Singaporessa ja kummallisesti Alfonso voittaa kisan.
 

teppoil

Moro vaan
Liittynyt
9.12.2008
Viestit
2591
Vasta nyt tuli kauden ensimmäinen paalu+voitto+nopein kierros.
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Ihan mielenkiintoinen kisa tylsyydestä huolimatta. Varikkopysähdykset anto jännityksen aihetta. Lopputulos ei oo tietenkään mun mieleen, mutta mestaruustaistelu meni yhä tiukemmaksi mikä on loistava juttu.

Kuljettajista parhaiten onnistuivat mun mielestä Alonso, Vettel ja Rosberg. Hyvin ajo Alonso ei siinä mitään. Rosberg otti maksimipisteet mitä tolla romulla pystyi. Vettel ajoi hyvin, kiitos hyvän taktiikan. Ne jotka sano, että kaverista ei oo kisassa mihinkään saa vähän mietittävää.

No eipä siinä muuta. Niinkun tuli sanottua tapahtumia oli vähän. Mutta mielenkiinnolla jään odottamaan seuraavaa kilpailua.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kärkiviisikko yhden voiton sisällä toisistaan.

1. Mark Webber Red Bull 187
2. Lewis Hamilton McLaren 182
3. Fernando Alonso Ferrari 166
4. Jenson Button McLaren 165
5. Sebastian Vettel Red Bull 163
 
Ylös