Monzan Aika-ajot

Aeuk

Well-known member
Aika-ajon oleellisin juttu tiivistettynä: Schumi alkoi nyt lupaustensa mukaisesti "auttamaan" Barrichelloa, päästi Barrin paalulle. Huomenna sitten päästää voittoon.

;)

Eikös Schumi sanonut mestaruuden varmistumisen jälkeen jotain sellaista, että nyt voitoista ajaminen on henkisesti helpompaa, kun mestaruudet on varmistettu. Voi "rennosti" ajaa voitoista. Taisi mennä vähän liian rennoksi, tai sitten tämä oli sitä Barrin auttamista mistä myös ollut puhetta, heh :p

Eipä tule menemään Sennan paalupaikkaenkka rikki ainakaan tänä vuonna.

jimpo

Well-known member
Ohoh. Jotenkin tuosta Schumin kehonkielestä lehdistötilaisuudessa välittyi fiilis, että mies on jo tehnyt lopettamispäätöksen ja mietti vain miksei voi olla kotona leikkimässä lasten kanssa. Tai sitten miestä vain ketutti Barrichellon kierros.

Viimeksi muokattu:

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Tiukkaa on... Kimi peli ei suinkaan ole pelattu, vaikka lähtöruutu jäi odotettua huonommaksi. Kimi ei vetänyt kyllä ihan limitillä, koska kanttareita Kimi käytti aika-ajo kierroksellaan erittäin säästeliäästi.

Kimi tulee nousemaan kohti kärkeä aivan varmasti. Erittäin positiivista oli nuo äärimmäiset pienet aikaerot, jos Rubens jätetään pois laskuista. Onneksi Rubens on paalulla, eikä Schumi, koska Rubensin vauhti yleensä laskee selvästi itse kisassa.

Huomenna voidaan jopa odottaa kilvanajoa!!! :thumbup:

Observer

Well-known member
Pitää vissiin alkaa veikkaamaan Sgumia useamminkin niin näyttää pappa tekevän virheitä. :thumbup:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Olipa tasaista vääntöä, viisi kärkitallia erottui selvästi muista ja oli sekunnin sisällä. Ferrari näyttää olevan hieman niskan päällä, Barrichello yllättävän selvästi paalulla ja Schumi menetti kymmenyksiä nostelemalla Parabolicassa. Taktiikat lienevät hyvin samanlaiset, koska testiä on ajettu hiljattain enemmän kuin tarpeeksi. Ensimmäisen jakson alku oli suorastaan huvittava, kun jokainen kuski ajoi muutaman sadasosan sisään.

Tulossa on kliinisen tasainen mutta tylsä kisa, ellei sitten sade sotke kisaa. Se olisikin erittäin mielenkiintoinen kokemus Monzassa, tosin hieman vaarallinenkin.

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Charlie sanoi:
Tulossa on kliinisen tasainen mutta tylsä kisa, ellei sitten sade sotke kisaa. Se olisikin erittäin mielenkiintoinen kokemus Monzassa, tosin hieman vaarallinenkin.
Tasaisuus ainakin kärjessä on kaukana jos Fertsut on kierroksella puol sekkaa muita nopeampia. Veikkaisin kuitenkin että Ferrareilla on vähän löpöä koska kotiradalla menestyspaineet on kovat, Shumi tosin sössi oman kierroksensa ja lähdössä Alonso tulee heittämällä ohi. Näinpä Kerppenin tohtorin kisan alku menee poskelleen.

vermula

Well-known member
McLarenit on painavalla :thumbup:
Ainakin kommenteista päätellen ovat luottavaisia oikean kisastrategian suhteen :ahem:

Thunder

Vihan aiheuttaja
312T4 sanoi:
Olen tyytyväinen Ferrarin paalupaikasta:thumbup:
Onko koirasi nimi Ferrari ja olet tyytyväinen koirasi paalupaikkaan valokuvassa vasemmalla puolella? :D

sakuraba

Well-known member
Kimille ihan hyvä aika-ajo, ekalla kierroksella muutama paikka ja loput myöhemmin, viktöri is auörs!

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Thunder sanoi:
Onko koirasi nimi Ferrari ja olet tyytyväinen koirasi paalupaikkaan valokuvassa vasemmalla puolella? :D
Höh! Saan kai minä olla tyytyväinen Ferrarin paalupaikkaan! Koira ei ole tyytyväinen koskaan- kuten tiedät:D

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
TV kuvan perusteella kimi teki pienen maoka ekassa lesmossa ja otti sitten tiosen liiankin rauhallisesti,eli normi ajon pitäisi sujua hiukan joutuisammin kisassa.

Schumi EI tule ohittamaan Sennaa paalupaikoissa tällä kaudella,joten se siirtyy sitten ensi kaudelle(jos schumi jatkaa jne)

Lintu

Siipeilijä
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
En nähnyt aika-ajojen jälkeistä lehdistötilaisuutta, joten en tiedä puhuiko Barrichello tai kukaan asiasta mitään, mutta olin näkevinäni Rubensin ajavan sen kakkossektorin shikaanin selvästi muita kovemmin läpi. Käänsi todella myöhään, mutta erittäin tiukasti ja pääsi siitä ulos selvästi nopeammin kuin kukaan muu. Se myös osittain selittäisi Barrichellon sensaatiomaista kakkossektorin aikaa. Voihan olla että olen väärässä, ja jos olen niin yrittäkää antaa anteeksi, olen valvonut lähes 40 tuntia putkeen joten ajatuksenjuoksu ei ehkä ole aivan terävimmillään ;)

Thunder

Vihan aiheuttaja
bigbear sanoi:
TV kuvan perusteella kimi teki pienen maoka ekassa lesmossa ja otti sitten tiosen liiankin rauhallisesti,eli normi ajon pitäisi sujua hiukan joutuisammin kisassa.

Schumi EI tule ohittamaan Sennaa paalupaikoissa tällä kaudella,joten se siirtyy sitten ensi kaudelle(jos schumi jatkaa jne)
Ööh, miksi ottaa toisen sektorin rauhallisesti? Säästöliekillä? :D