Eikös rengasrikot menneet merkkien välillä 1-1?Lintu sanoi:Toivottavasti ei ole mitään syytä olla huolissaan noiden renkaiden suhteen. Kahdet Michelinit hajosivat ja potentiaalisesti se voi olla äärimmäisen vaarallista, jos sama meno jatkuu vielä kisassakin. Toisinto viime vuoden USA:n GP:stä ei toki olisi kauhean hyvä sekään.
Nukuttiko matikantunneilla?kouvotsvoni sanoi:Jospa ero olikin 0.0029 sekuntia? ...jotain 20senttiä olisi tällöin ero.
Jospa huomenna nähdään viime vuoden Indianapolis toisinto, mutta nyt kaikki autot kurvaavat varikolleLintu sanoi:Ohops, muistin väärin
Mutta joka tapauksessa, yksi rengasrikko voi vielä mennä puhtaan sattuman piikkiin mutta kaksi alkaa jo näyttää huolestuttavalta. Saas nähdä saadaanko mitään kommentteja liittyen renkaitten kestävyyteen.
Kuis?:doubtful: Eihän tuo ajanotto mittaa kuin täysiä tuhannesosia, ei sen päälle tulevia 10000.osia.Bobakki sanoi:Nukuttiko matikantunneilla?
Heh, jos Ide ois ollu ratissa niin varmasti ois kaiteet rytissy... Mutta aika tiukille meni Kimin ja Schummelin paalutaisto.Vellu sanoi:Siltakivi...
Sessio jatkuu taas.
No on se jo helvetti, kun porukka ei tajuu, että toi Mersun moottoreista revittävä vitsi ei tosiaankaan enää naurata, katsos Timppa kun noi Mersun V8:it on niitä tän kauden luotettavimpia motteja, toisin kuin nuo viime kauden V10:bät! Elikkäs lopetappas nyt jo toi Mersun moteille nauraminen, ja naura mieluummin Hondan V8 moteille! Ei tosiaankaan enää ole hauskaa toi. Okei mersun motteja on hajonnut tällä kaudella, mutta vain juuri kun kisa on loppunut ja niissäkin tapauksissa kyseisen motin elin ikä oli tullut loppuun...Timppa78 sanoi:And McLaren Blow your engines!:jaska: :jaska: :jaska:
Kyllä se käsittääkseni pyöristää ne ihan oikein.kouvotsvoni sanoi:Kuis?:doubtful: Eihän tuo ajanotto mittaa kuin täysiä tuhannesosia, ei sen päälle tulevia 10000.osia.
Mistä lähtien ajanotossa aikoja on pyöristelty? Joka tapauksessa SE ero voi olla sen 20senttiä, vaikka ajat pyöristettäisiinkin (0.0015-0.0024)..mutta..noh joo. Ei tuolla liene väliä, kun ajat kuitenkin ovat tiedossa ja niillä saatiin porukka oikeaan järjestykseen lähtemään huomiseen kisaan.Bobakki sanoi:Kyllä se käsittääkseni pyöristää ne ihan oikein.
No se olikin ihan puhdas vitsi.Laareni120 sanoi:No on se jo helvetti, kun porukka ei tajuu, että toi Mersun moottoreista revittävä vitsi ei tosiaankaan enää naurata, katsos Timppa kun noi Mersun V8:it on niitä tän kauden luotettavimpia motteja, toisin kuin nuo viime kauden V10:bät! Elikkäs lopetappas nyt jo toi Mersun moteille nauraminen, ja naura mieluummin Hondan V8 moteille! Ei tosiaankaan enää ole hauskaa toi. Okei mersun motteja on hajonnut tällä kaudella, mutta vain juuri kun kisa on loppunut ja niissäkin tapauksissa kyseisen motin elin ikä oli tullut loppuun...
Kyllä, yleensä itketään jo kun pieni ilmanohjain lähtee autosta ettei kulje ja ettei pystytä taistelemaan sijoituksista.AsturianTaikuri sanoi:Kyllä Alonson aika-ajo oli kovin suoritus. Puoleksi hajonneella autolla pamauttaa viidenneksi ja voittaa kevyesti tallikaverinsa.
Voi myöskin olla, jotta Kimi päästää "tallikaverinsa" ohitseen, mitä tuskin harva uskoo.Rapu-70 sanoi:Taas kerran olisi Kimillä mahis ottaa tältä kaudelta se puuttuva voitto. Monza ei ole suomalaisia suosinut, joten siinäkin mielessä olisi historiallinen temppu. Muutenkin olisi aika makeeta jos Kimi voittaisi ja Schumi tulisi toiseksi huomioon ottaen kisan jälkeiset, lajin kannalta historialliset ilmoittelut..
Ei Monza eikä Italia. Suomalaisilla ei ole yhtään voittoa Italian maaperältä.Rapu-70 sanoi:Taas kerran olisi Kimillä mahis ottaa tältä kaudelta se puuttuva voitto. Monza ei ole suomalaisia suosinut, joten siinäkin mielessä olisi historiallinen temppu.
lainaten MTV3 internetin tekstiä : "Autot täytyy aika-ajon jälkeen viedä parc ferme -huoltokieltoalueelle, mutta rengasrikon kaltaisista onnettomuuksista aiheutuneet vauriot saa siitä huolimatta korjata ilman rangaistusta".kouvotsvoni sanoi:Jos tulee autoon tuollaista damagea mitä Alonsolla, niin eikös sen saa fiksata, vaikka kympin sakkiin pääsikin? ..vai olikos se niin, jotta autoja ei aika-ajon jälkeen enää muuta kuin tankata, paitsi jos tulossa sadekisa?
Kieltämättä Alonso tuntuu olevan tällä hetkellä sarjan paras kuski. Helposti kenen tahansa muun aika-ajo olisi turmeltunut tuohon takahärpäkkeiden hajoamiseen. Tavalla tai toisella Alonso sai kuitenkin puristettua kaiken irti "väärissä säädöissä" olevasta rellustaan, sillä ennen viimeistä stinttiä Alonson etusiipeä säädettiin luultavasti vastaamaan heikentynyttä takapään pitoa.AsturianTaikuri sanoi:Kyllä Alonson aika-ajo oli kovin suoritus. Puoleksi hajonneella autolla pamauttaa viidenneksi ja voittaa kevyesti tallikaverinsa.