Moottoripyörä-toik

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Onko forumisteilla motskareita? Millaisia? Ajatteko paljon kaudessa?

Itse tykkään eniten HD-tyyppisistä customeista. Yritin löytää toikkia aiheesta, mutta ei heti tullut vastaan vaikka luulisi tällaisen tehdyn joskus? Moottoripyörä-osastollakin saa jutella vain kilpailemisesta..
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Onko forumisteilla motskareita?
On

Kannattaa kysyä tarkemmin niiltä foorumisteilta joilla on motskareita.

Ajatteko paljon kaudessa?
Ajan vuodessa noin 35 000, joten kuukaudessa ajokilometrejä kertyy noin 2900 km. Jos kaudella tarkoitetaan moottoripyöräilijöiden ajokautta, esim. 5 kk, kilometrejä kertyy 14500 km. Ja joka ikinen kilsa katto päällä!

Itse tykkään eniten HD-tyyppisistä customeista.
Varmaan ihan kiva sulle!

Yritin löytää toikkia aiheesta, mutta ei heti tullut vastaan vaikka luulisi tällaisen tehdyn joskus?
Niin luulis!

Moottoripyörä-osastollakin saa jutella vain kilpailemisesta..
Onhan se vähän... hömhöm ja totanoin!
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mullon HD-tyyppinen telkka ja custa myös. Mutta ei tietenkään samassa paikassa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Minulla on omistuksessani R1. Olen siis narkomaani ynnä rikollinen.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Minulla on omistuksessani R1. Olen siis narkomaani ynnä rikollinen.
Oho, respect jos kyseinen mopo pysyy käsissä ihan hallitusti ja sallitusti! Ajoin juuri motskarikortin ja siksi aihe kiinnostaa. Ensikaudeksi tulee pihalle moottoripyörä! En vaan ole saanut rajattua ajatuksissani, että millainen.. R1-luokkaan ei viitsi aloittelevana motoristina suikahtaa, tuntui se mp-koulun 600cc Hondakin ihan riittävältä.

Lähinnä tällä hetkellä tää on arvontaa välillä: Suzuki Intruder +-1000cc/Yamaha Dragstar 1300cc/HD. Mutta kun ne HD:t on niin pirun kalliita, että ei taida pakka riittää vielä sellaiseen (josta tykkäisin, pitäisi olla vähintään joku 2000-luvun puolen välin Dyna vähillä kilsoilla)..
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Oikeesti Pyryfillä on Solifer Suzuki R.

 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mulle ilmestyy kans pihaan jotain ens kesänä!
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4384
Sijainti
Salo
Vanhan nostoa. Kiinnostaisi motocross -pyörän hankinta, 125-kuutioiset 2-tahdit ei näytä olevan hankintahinnaltaan tai kuluiltaan turhan arvokkaita. Ja muutenkin lähtökohta on että nelitahti ei kiinnosta. En osaa selittää, mutta lähtee jo siitä että nelitahti ei mielestäni kuulosta oikealta, vaikka MM:ssä nelareilla järjestään ajetaankin.

Onko uudet Husqvarnat mistään kotoisin? Hinta ainakin näyttää olevan vähän kalliimpi kuin japanilaisissa pyörissä.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4566
Vanhan nostoa. Kiinnostaisi motocross -pyörän hankinta, 125-kuutioiset 2-tahdit ei näytä olevan hankintahinnaltaan tai kuluiltaan turhan arvokkaita. Ja muutenkin lähtökohta on että nelitahti ei kiinnosta. En osaa selittää, mutta lähtee jo siitä että nelitahti ei mielestäni kuulosta oikealta, vaikka MM:ssä nelareilla järjestään ajetaankin.

Onko uudet Husqvarnat mistään kotoisin? Hinta ainakin näyttää olevan vähän kalliimpi kuin japanilaisissa pyörissä.
Tuo piikin 2-tahti on aika raju ajettava. Kaikki teho tulee hetkessä ulos, eikä vääntöä sitten tippaakaan. Helpommalla pääsee puolikasta kuskaamalla. On vähemmän sitä remppaakin tiedossa.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4384
Sijainti
Salo
Tuo piikin 2-tahti on aika raju ajettava. Kaikki teho tulee hetkessä ulos, eikä vääntöä sitten tippaakaan. Helpommalla pääsee puolikasta kuskaamalla. On vähemmän sitä remppaakin tiedossa.
Onko käyttötunneissa sitten minkälainen ero? Litrateho tosiaan on piikeissä suhteellisesti paljon suurempi.
 
Ylös