Slug
Well-known member
Pari buranaa, saldon toteaminen vajaaksi verkkopankissa ja loppuilta lepoa.Moottoripyöräkuume mitäs suosittelisitte?
Jos tämä ei auta niin Honda Hornetia kannattais miettiä.
Pari buranaa, saldon toteaminen vajaaksi verkkopankissa ja loppuilta lepoa.Moottoripyöräkuume mitäs suosittelisitte?
Supermoto vois olla kova jos vaan lyhyttä matkaa ajaa. Mutta kyllähän sillä mallista riippuen pärjää matkallakin. Asennekysymys.Muutamia ajatuksia:
- Ei kyykkypyörä
- Customit ei säväytä
- Pitää soveltua hyvin naisen kanssa ajeluun.
- Honda Hornetissa on jotain josta pidän.
Ei mitään hämminkiä. Käytännössä jokaisessa moottoripyörässä on sama homma.Mm. KTM Dukella ajellaan autokoulussa. MElko pitkät vaihteenvälit, kaupunkiajossa kakkonenkin melkein liikaa.
Välitykset on helposti muunnettavissa jos tarvis. Todella hauska peli ajella mutkateillä. Käsiteltävyys myös parasta a-luokkaa.Mm. KTM Dukella ajellaan autokoulussa. MElko pitkät vaihteenvälit, kaupunkiajossa kakkonenkin melkein liikaa.
Eipä itselläkään. Ainoa kysymysmerkki oli inssipyörän koko. No eipä rajoita tässä tapauksessa valinnan vaihtoehtoja.Haluan osallistua keskusteluun, johon minulla ei ole mitään sanottavaa. Sanonpa siis Suzuki PV. Oli kova sana silloin joskus.
On muuten tullu ajettua tollasella 115 km/h auton mittarin mukaan. Huimia vehkeitä olivat. Ja "tosi" turvallisiiHaluan osallistua keskusteluun, johon minulla ei ole mitään sanottavaa. Sanonpa siis Suzuki PV. Oli kova sana silloin joskus.
Turvallisia kilometrejä vain ja kaikki kunnioitus motoristeja kohtaan, vaikka itse hakisin oman ison A:n baaritiskiltä...silläkin saa ennenpitkää itsensä turvalleen.
Bisnesmies.Nostan hattua ehdotuksille Street Triple sekä Rocket III.
Varmaan jokin skootteri olisi kova sana.- Ei kyykkypyörä
- Customit ei säväytä
- Pitää soveltua hyvin naisen kanssa ajeluun.
Sama. Satun saamaan 15veenä Tunturi Breakin. Oli vaivattomampaa liikkua, kuin fillarilla, siksi jees. Muutoin 2pyöräiset ei ole ikinä juuri kiinnostaneet.Haluan osallistua keskusteluun toteamalla, ettei miulla ole koskaan ollut minkäänlaista mopokuumetta.