Vice
Reality bites
- Liittynyt
- 25.1.2007
- Viestit
- 6418
Indyt vaan eivät tuolla radalla enää aja...Surfers Paradisella olisi kyllä mahtavaa nähdä kilpailu, olisi hauska nähdä miten paljon nykyindyt ottaisivat nekkuun formuloilta.
Indyt vaan eivät tuolla radalla enää aja...Surfers Paradisella olisi kyllä mahtavaa nähdä kilpailu, olisi hauska nähdä miten paljon nykyindyt ottaisivat nekkuun formuloilta.
Viime vuonnahan oli ainakin Indy -kisa? Helkkari, en huomannut että oli pudonnut pois kalenterista.Indyt vaan eivät tuolla radalla enää aja...
Indyjä ei olla nähty 08:n jälkeen. Viime vuonna A1GP:n oli tarkoitus tulla korvaamaan, mutta sarja romahti ja jatkossa tapahtumassa nähdään enää vain aussien veekasit.Viime vuonnahan oli ainakin Indy -kisa? Helkkari, en huomannut että oli pudonnut pois kalenterista.
Virallisesti oli kyllä mukana sillon cross-over kaudella (2008) mutta sarjan ulkopuolisena kilpailuna, josta ei jeattu pisteitä...Viime vuonnahan oli ainakin Indy -kisa? Helkkari, en huomannut että oli pudonnut pois kalenterista.
Komppaan. Australiassa voitaisiin ajaa kaksikin kilpailua. :idea:Melbourne on mun mielestä yksi tämän hetken kalenterin parhaista radoista, olisi sääli nähdä sen mennä. :frown: Surfers Paradisella olisi kyllä mahtavaa nähdä kilpailu, olisi hauska nähdä miten paljon nykyindyt ottaisivat nekkuun formuloilta. Voisi olla suhteellisen näyttävä kilpailu myös. Australiassa riittää hyviä ratoja. :thumbup:
Eiköhän nyky-ykkönen onnistuisi saamaan sielläkin tylsiä kilpailuja Melbournessa kyllä tapahtuu mukavasti joka vuosi :ahem:Surfers Paradisella olisi kyllä mahtavaa nähdä kilpailu, olisi hauska nähdä miten paljon nykyindyt ottaisivat nekkuun formuloilta. Voisi olla suhteellisen näyttävä kilpailu myös. Australiassa riittää hyviä ratoja. :thumbup:
Suunnitelman ydin on säilyttää Australian GP Victorian osavaltiossa. Siihen ei Adelaidet tai Surfers Paradiset auta. Enkä kyllä pidä kummankaan profiilia kovin hyvin F1:lle sopivanakaan.Avalon? Mikä siinä on niin vaikeaa saada kisat takaisin Adelaideen? :jaska: Rata aina käyttökunnossa, jättiyleisö taattu eikä ylimääräisiä valituksia tiedossa. Clipsal 500 vetää nytkin saman verran yleisöä kuin Aussi-GP.
Mittaa ei välttämättä vain ole tarpeeksi (3,78 m) eli jää paljon nykyisistä maapallonkierroksista. Myöskin turvajärjestelyt on Melbournea vaikeampi järjestää (Melbournessa on sentään nurtsia/hiekkaa, mutta A:ssa tulis pelkästaan Asfalttia)Adelaidessahan ainakin on nyky formuloillekkin pari hyvää ohituspaikkaa.
Korkeintaan yksi, jos sitäkään.Adelaidessahan ainakin on nyky formuloillekkin pari hyvää ohituspaikkaa.
Mutta Webbiksen mukaanhan tuo paras järjestely :idea: Rehellisesti puhuen ei tuo Adelaide kyllä oikein sovi nykyformuloille. Kisat olisi todennäköisesti Valencian tyylistä jonossa kurvailua. Mun puolesta olisi ihan tervetullutta jos Ausseihin rakennettaisiin uusi rata. Lisäksi löytyy tietynlaista luottoa sille että lopputulos olisi jossain määrin omaperäinen, eikä Tilkering vol. 1.3.7.2.Myöskin turvajärjestelyt on Melbournea vaikeampi järjestää (Melbournessa on sentään nurtsia/hiekkaa, mutta A:ssa tulis pelkästaan Asfalttia)
Australiasta löytyy jo nyt monta hyvää, legendaarista rataa valmiina. Okei, suurin osa niistä ei täytä FIAn F1-standardeja millään lailla, mutta luonnetta ja erilaisuutta niillä kaikilla on enemmän kuin tarpeeksi.Mun puolesta olisi ihan tervetullutta jos Ausseihin rakennettaisiin uusi rata. Lisäksi löytyy tietynlaista luottoa sille että lopputulos olisi jossain määrin omaperäinen, eikä Tilkering vol. 1.3.7.2.
No:Onko se nyt sitten niin että tänä vuonna Silverstonessa käytetään sitä uutta Arena-osuutta formuloidenkin puolella?
Nyt näyttäisi olevan varmaa, että tuota uutta osuutta käytetään myös F1-kisassa tänä kesänä.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81407
Hmmm. 4 kilometriä ja 15 mutkaa... Melkoista AkuAnkkaa.Kuten Oton kommentista AutoGP-ketjussa selviää, ovat espanjalaiset rakentaneet vielä yhden F1-testeihin kelpaavan radan.
Erikoinen näkemys ottaen huomioon, että Aragonin rata on 1,3 km pitempi, siinä on vähemmän mutkia (nopeimmassa versiossaan) ja huomattavasti pitempi pääsuora. Kyseessä on ihan täysimittainen rata, eikä erityisen syheröinen edes.Boring, mutta paremmalta tuo paperilla siltä näyttää kuin Tilken Aragón-mikkihiirirata.
Se takasuora (ilman ylimääräistä koukeroa) on ihan jees, mutta loppu aika huttua. WSBR-kisailu oli oivaa unilääkettä.Erikoinen näkemys ottaen huomioon, että Aragonin rata on 1,3 km pitempi, siinä on vähemmän mutkia (nopeimmassa versiossaan) ja huomattavasti pitempi pääsuora. Kyseessä on ihan täysimittainen rata, eikä erityisen syheröinen edes.